رجبی خبرداد

برگزاری دوره آموزش کارآفرینی برای مددجویان دینوری

کد خبر: 292605|11:50 - 1395/01/07
نسخه چاپی
	برگزاری دوره آموزش کارآفرینی برای مددجویان دینوری
پایگاه خبری امروله : مدیرکمیته امداد شهرستان صحنه از برگزاری دوره آموز شکارآفرینی برای 50 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اداره دینورخبر داد.

به گزارشامروله، " رضا رجبی " در گفتگو باامروله، عنوان کرد:  در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان تحت حمایت ، برای50 نفر از فرزندان خانواده‌ های مددجوکه جویای کار هستند دوره آموزش کارآفرینی برگزار شد.      

 

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی به صورت رایگان برگزار شده است ، افزود: دراین جلسات از اساتید دانشگاهی در زمینه‌های استعداد یابی شغلی و کارآفرینی استفاده می‌شود وکارآموزان بعد از اتمام دوره، براساس استعداد و توانمندی آنان در زمینه‌های شغلی مورد نظر جذب بازار کار می‌شوند.

 

رجبی بیان داشت : مددجویان پس از دریافت گواهینامه مهارت کار آفرینی می توانند از تسهیلات خوداشتغالی استفاده کنند.

وی گفت: برای اثربخشی هرچه بیشترطرحهای خودکفایی و کارآفرینی تا کنون ۴۵۰ نفر از مددجویان و فرزندان مددجو در قالب آموزشهای بلن دمدت ،کوتاه مدت، حرفه آموزی و آموزش کارآفرینی به آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای معرفی شده اند.

 

آموزش زنان سرپرست خانوار و بالاخص دختران جوان زيرا دختران جوان عامل بنيادي درپيشرفت و ارتقاء سطح خانواده و نسل آينده و بقاء جامعه هستند، از اين رو با فراگيري و آموزش مهارت‌ها در زمينه‌هاي مختلف بهترين تصميم ‌ها را به منظور دستيابي به خود كفايي و استقلال اقتصادي و زندگي بهتر و مرفه‌ تر فراهم خواهندكرد.

 

مدیرکمیته امداد شهرستان صحنه در بخش دیگری ازسخنان خود، اظهار داشت: این کلاس‌ها در رشته‌های مختلف توسط مدرسین کارآفرینی و اساتیددانشگاه برگزار شده و به شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد