دکتر بهاری :

ستاد نوروزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه آماده ارائه خدمت به مسافرین می باشد

کد خبر: 292606|11:51 - 1395/01/07
نسخه چاپی
	ستاد نوروزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه آماده ارائه خدمت به مسافرین می باشد
پایگاه خبری امروله : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : برنامه ریزی های لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی و همشهریان محترم در ایام نوروز انجام شده است .

به گزارشامروله، " دکتر هوشنگ بهاری " در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : برنامه ریزی های لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی و همشهریان محترم در ایام نوروز انجام شده است .

 

وی ادامه داد : علاوه بر مرکز شبانه روزی دینور امسال یکی از مراکز بهداشتی درمانی شهر صحنه نیز  جهت ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان و مسافرین نوروزی در روزهای اجرای طرح سلامت نوروزی فعال  هستند تا عملا ارائه خدمات‌مان به شکل معمول دچار مشکل نشود.

 

دکتر بهاری خاطر نشان کرد : در همین راستا  مرکز تسهیلات زایمانی بیمارستان معاون  همانند سنوات قبل با حضور متخصص زنان و زایمان جهت ارائه خدمات به مادران باردار  به صورت شبانه روزی فعال  می باشد.

 

این مسئول گفت :تیمی متشکل از کارشناسان مامایی ،مبارزه با بیماریها ، بازرسان بهداشت محیط ،پزشکان عمومی ،کادر اورژانس ،پرستاران، فوریتهای پزشکی و پزشکان متخصصص در ایام نوروز خدمات بهداشتی درمانی  را به مسافرین نوروزی و همشهریان محترم ارائه می نمایند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پایان یادآور شد:  با توجه به احتمال نیاز مسافرین و مردم شریف شهرستان به خدمات آزمایشگاهی ،آزمایشگاه مرکز بهداشت این شبکه در ایام نوروز فعال خواهد بود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد