مجتبی بساطی:

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه از طرح سباح مدارس صحنه بازدید کرد +تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 292815|15:42 - 1395/01/19
نسخه چاپی
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه از طرح سباح مدارس صحنه بازدید کرد +تصویر
پایگاه خبری امروله : کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : از دانش آموزان صحنه ای که توانست در مسابقات شنای قهرمانی کشور 9 مدال طلا و 2 نقره کسب کند با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

" مجتبی بساطی " در گفتگو با امروله، عنوان کرد : معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از طرح سباح دانش آموزان پایه سوم مدارس صحنه بازدید و از نزدیک با نحوه اجرا شدن آن قرار گرفتند.

 

وی اجرای طرح های مختلف در حوزه سلامت آموزش و پرورش را به منظور اجرای سند تحول بنیادین عنوان کرد و یادآورشد: ژیمناستیک در پایه دوم ابتدایی، طرح سباح پایه سوم و طناورز پایه چهارم، تنیس روی میز پایه پنجم و دو و میدانی در پایه ششم ابتدایی از طرح های ملی ورزشی است که در این مقطع تحصیلی انجام می شود.

 

بساطی خاطر نشان کرد : در حاشیه این بازدید از"سید علیرضا ذوالنوری " دانش آموزان صحنه ای توانست در مسابقات شنای قهرمانی کشور9مدال طلا و 2 نقره کسب با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در پایان گفت : از سید گودرز ذوالنوری مسئول هیئت شنای شهرستان صحنه و سیروس میرزایی مربی این شناگر تقدیر و تشکر شد.