سرگرد پاسدار عزت اله عظیمی:

اجرای فریضه امر به معروف و نهي از منكر سلامت جامعه را به همراه دارد

کد خبر: 293100|12:03 - 1395/02/06
نسخه چاپی
	اجرای فریضه امر به معروف و نهي از منكر سلامت جامعه را به همراه دارد
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: يكي از عوامل بسيار مهم در تامين سلامت روحي و جسمي افراد جامعه، توجه جدي به اصل زير بنايي امر به معروف و نهي از منكر در ابعاد مختلف فردي و اجتماعی آن است.

به گزارشامروله، " سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی " در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : نقش هر مسلمان در تعیین سرنوشت جامعه و تعهدی که باید در پذیرش مسؤولیت های اجتماعی داشته باشد، ایجاب می کند که او ناظر و مراقب همه اموری باشد که پیرامون وی اتفاق می افتد.

 

وی ادامه داد : امر به معروف و نهي از منكر از مهم ترین فرایضی است که وجود کفایی آن ضروری دین شناخته شده و ضامن بقای اسلام است.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : با توجه به نقشی که امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه و فرد دارد ضرورت طرح بحث از این دو واجب بزرگ الهی بر کسی پوشیده نیست اگر این حقیقت را باور کنیم که امر به معروف باعث احیاء دین و ضامن اجرای قوانین و دستورات اسلام است لازم است با طرح این مباحث مردم را به این وظیفه مهم آشنا کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان گفت: اسلام به امر به معروف و نهی از منکر عنایت زیادی دارد زیرا انجام همه واجبات و ترک همه محرمات به انجام این دو وظیفه الهی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد