مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین:

ساخت سالن رزمی سقف کوتاه با اعتبار 3میلیاردو 500میلیون ریال در هرسین/ زورخانه هرسین تا پایان سال تکمیل می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 293575|11:56 - 1395/03/04
نسخه چاپی
	ساخت سالن رزمی سقف کوتاه با اعتبار 3میلیاردو 500میلیون ریال در هرسین/ زورخانه هرسین تا پایان سال تکمیل می شود
مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین گفت: سالن رزمی سقف کوتاه شهرستان با اعتبار سه میلیاردو پانصد میلیون ریال به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارشامروله، حسین محمدی جامع در گفتگو با دیوانگاهدر خصوص وضعیت ساخت سالن ورزشی سقف کوتاه شهرستان هرسین اظهار داشت: کار ساخت سالن سقف کوتاه رزمی با مساحت 450 متر مربع از محل اعتبارات ملی از سال 91 با ساخت فنداسیون و زیر بنایی آن انجام شده بود.

 

وی افزود: این پروژه در همان آغاز فعالیت به دلیل عدم اعتبارات تعطیل شد و در سال 94 با رایزینی که با فرماندار شهرستان در کمیته برنامه ریزی انجام شد یک میلیاردو پانصد میلیون ریال میلیون ریال برای پروژه تعریف شد که الحمد لله به پیشترفت فیزیکی 70 درصد رسیده است و در نهایت .با تخصیص اعتبار ی به مبلغ یک میلیارد ریال در سال 95 این پروژه تکمیل خواهد شد.

 

مدیر ورزش و جوانان شهرستان خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی می تواند فضای خوبی برای توسعه و تقویت ورزشهای رزمی شهرستان فراهم کند.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت : با این حساب و با ساخت این سالن ورزشی شهرستان هرسین به فضای استاندارد یک متر مربع به ازای هر نفر خواهد رسید و این در حالی است که کل اعتبارات این پروژه سه میلیاردو پانصد میلیون ریال بوده است .

 

وی در خصوص ساخت سالن زورخانه شهرستان هرسین افزود:  با تامین اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال کار پروژه زورخاته را در سال 95 به اتمام خواهیم رساند.

 

مدیر ورزش و جوانان شهرستان در پایان تصریح کرد: با قول مساعدی که فرماندار محترم و ورزش دوست شهرستان عنوان کردند تنها مشکل سخت افزاری شهرستان بحث خوابگاه می باشد که به امید خدا با در نظر گرفتن اعتبارات مناسب این مهم را در سال 95 محقق خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد