فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه خبر داد

برگزاری نشست های تحکیم بنیان خانواده و مشاوره چهره به چهره برای زوج های صحنه ای

سرویس: شهرستانکد خبر: 293606|11:48 - 1395/03/05
نسخه چاپی
برگزاری نشست های تحکیم بنیان خانواده و مشاوره چهره به چهره برای زوج های صحنه ای
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در جلسه شورای بسیج شهرستان صحنه گفت : به زوج های جوان صحنه ای خدمات مشاوره خانواده ارائه می شود.

به گزارشامروله، جلسه شورای بسیج شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین ادارات در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه صحنه برگزار شد.

 

در این جلسه سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی ضمن اشاره به معزل طلاق در جامعه عنوان کرد : آمارها حاكي از آن است كه در چند سال اخير درصد طلاق بالا رفته که  اين وضعيت بسيار نگران‌كننده است.

 

وی ادامه داد : رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی باعث تغییر بسیاری از ارزش ها و نگرش ها در جامعه شده اند و بعضا خود آنها مشکلات بسیاری را برای خانواده ها ایجاد کرده اند که به طلاق ختم شده است.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : به منظور کاهش آمار طلاق در شهرستان صحنه مشاوره هایی از سوی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برای زوج هایی که قصد طلاق را دارند صورت خواهد پذیرفت تا مشکلات آنان بررسی شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان اشاره ای به برگزاری نشست های تحکیم خانواده در طول سال 95 داشت و گفت : اگر جامعه را همچون درختی تنومند در نظر بگیریم، قطعا خانواده ریشه اصلی آن است که اگر به خوبی و در بستری مناسب فرو نرفته باشد به زودی باعث سرنگونی آن جامعه می شود؛ هرچند که درخت ما تنومند و کهنسال باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد