كشتی ساحلی قهرمانی جهان - كرواسی؛

تیم جوانان ایران با کسب سه طلا قهرمان شد

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 293765|13:23 - 1395/03/16
نسخه چاپی
تیم جوانان ایران با کسب سه طلا قهرمان شد
تیم كشتی ساحلی جوانان ایران با كسب سه مدال طلا عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را بدست آورد.

به گزارشامروله،  رقابت های كشتی ساحلی جوانان قهرمانی جهان در شهر ساحلی فازانا كرواسی برگزار شد که در پایان تیم ایران كه با سه نماینده (از چهار وزن) در این رقابتها حاضر شده بود توسط رضا آقاجانی، پیمان حیدری و محسن سیر به مدال طلا رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود كرد. همچنین تیم های كرواسی و یونان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نتایج كشتی گیران كشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

رضا آقاجانی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم در کشتی نخست خود با گیراگوس ستویریادیس از یونان رقابت کرد و طی یک مبارزه نفسگیر حریف خود را با حساب سه بر صفر شکست داد. آقاجانی در مبارزه دوم با سیلوین واسیل استویسا از رومانی رقابت کرد این کشتی گیر را سه بر صفر مغلوب کرد و به فینال راه یافت. وی در دیدار فینال نیز از سد كشتی گیری از استونی گذشت و صاحب مدال طلا شد.

پیمان حیدری کشتی گیر وزن ۸۰ کیلو گرم ایران در کشتی اول خود کریستین فابیانا از نروژ را در کمتر از ۳۰ ثانیه با امتیاز سه بر صفر مغلوب کرد. حیدری در  مبارزه دوم پنجه در پنجه اسکورس مارکو از کرواسی انداخت و این کشتی گیر را نیز در کمتر از ۳۰ ثانیه شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. حیدری در دیدار فینال با شكست حریف نروژی قهرمان شد.

محسن سیر نماینده وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم در مبارزه نخست خود کوین آس از استونی را با امتیاز عالی سه بر صفر شکست داد. سیر در کشتی بعد پیتریدیس چریستوس از یونان را سه بر صفر مغلوب کرد. کشتی گیر ایران در مبارزه سوم خود پاپاندوپولوس الکساندروس از یونان را نیز سه بر صفر شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت. وی در دیدار پایانی نیز كشتی گیری از كرواسی را مغلوب كرد و به مدال طلا رسید.

مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان نیز امروز (یكشنبه) برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد