رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه خبرداد

برگزاری کلاس آموزش بهداشت ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد صحنه

کد خبر: 293995|12:16 - 1395/03/29
نسخه چاپی
	برگزاری کلاس آموزش بهداشت ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه گفت : 75 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه در کلاس آموزشی بهداشت شرکت کردند.

به گزارشامروله، " رضا رجبی " در گفتگو با امروله، عنوان کرد : یک دوره آموزشی کلاس بهداشت با حضور 75 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه برگزار شد.

 

وی ادامه داد : شرکت کنندگان در این دروه با چگونگی بهداشت مواد غذایی و تغذیه سالم و همچنین الگوی درست مصرف کردن مواد غذایی اشنا شدند.

 

رجبی تصریح کرد : این دوره از کلاس‌های آموزش بهداشت خانواده با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی مددجویان و آشنایی با نکات بهداشت فردی و محیط، شش کلاس  وهرکلاس به مدت دوساعت، ازاردیبهشت  ماه تاپایان خردادبرپا شده است.

 

این مسوول بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش بهداشت برای مددجویان زمینه‌ساز ایجاد جامعه مددجویی و خانواده‌هایی سالم  و حفظ بهداشت می‌شود.

    

 مدیرکمیته امدادامام شهرستان صحنه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را چنین عنوان کرد: بهداشت روان، تغذیه، سلامت خانواده، بهداشت فردی و آشنایی هر چه بیشتر با بیماری‌های دیابت از عمده موضوعات آموزشی این کارگاه بوده است.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه مددجویان در این کارگاه آموزشی در زمینه مسائل بهداشتی آموزش دیدند، خاطرنشان کرد: آموزش نکات بهداشتی در این کارگاه توسط کارشناسان مرکز بهداشت وبهزیستی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه ارائه می گردد.