معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

در همه شهرستان های استان کرمانشاه غرفه صنایع دستی ایجاد می شود / توجه به شعار اقتصاد مقاومتی با بالارفتن عملکرد شهرداری ها

کد خبر: 293996|12:17 - 1395/03/29
نسخه چاپی
	در همه شهرستان های استان کرمانشاه غرفه صنایع دستی ایجاد می شود / توجه به شعار اقتصاد مقاومتی با بالارفتن عملکرد شهرداری ها
پایگاه خبری امروله : معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : با هماهنگی که با مدیر کل اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه شده است همه شهرستان ها با توجه به ظرفیتی که دارند یک غرفه صنایع دستی ایجاد می شود.

به گزارشامروله، " مجتبی نیک کردار " در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : در جلسه ای که با حضور شهرداران سراسر استان کرمانشاه در صحنه برگزار شد دستور های مختلفی مختلفی از جمله بخشنامه بودجه سال 95 شهرداری ها و مواردی که آنان باید با واحد فنی استانداری هماهنگ باشند مطرح گردید.

 

وی در ادامه اشاره ای به استفاده صحیح از ظرفیت گردشگری شهر های استان داشت و تصریح کرد: با هماهنگی که با مدیر کل اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه شده است همه شهرستان ها با توجه به ظرفیتی که دارند یک غرفه صنایع دستی ایجاد می شود.

 

نیک کردار خاطر نشان کرد : باید فضاهای شهری برای معلولان جسمی و حرکتی بهینه سازی و روان سازی شود هر چند کارهای خوبی در این زمینه در سطح استان کرمانشاه انجام شده ولی راضی کننده نیست به همین خاطر شهرداران باید به این موضوع با هماهنگی بهزیستی توجهی خاص داشته باشند.

 

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در پایان گفت : اقتصاد شهرهای ما با کمک شهرداران ها که نقش مهمی در بالابردن درآمد شهرداری ها و پایین آوردن هزینه ها با استفاده از سازمان های مردم نهاد و خیرین دارند می توانند در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گام های موثری بردارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد