فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

فرماندهان پایگاه های مقاومت یکی از ارکان اصلی سپاه هستند/بسیج عامل نا امید کردن دشمنان اسلام است

سرویس: شهرستانکد خبر: 294078|12:56 - 1395/04/02
نسخه چاپی
فرماندهان پایگاه های مقاومت یکی از ارکان اصلی سپاه هستند/بسیج عامل نا امید کردن دشمنان اسلام است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: بسیج عامل نا امید کردن دشمنان اسلام و وسیله ای برای رسیدن ملت ایران به اوج تعالی می باشد.

به گزارشامروله، نشست مودت فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و خانواده هایشان  و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در حسینیه ثار الله سپاه ناحیه صحنه برگزار شد.

 

دراین مراسم سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد : امام حسن (ع) اولین فرزندی است که خداوند متعال به امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) داده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امام حسن(ع) به عنوان مصلح اکبر در افق اسلام نمودار است تصریح کرد : می توان برترین نشانه های انسانیت را در این بزرگوار جستجو کرد.

 

فرماندهان پایگاه های مقاومت یکی از ارکان اصلی سپاه هستند

 

 

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : فرماندهان پایگاه های مقاومت یکی از ارکان اصلی سپاه هستند که تشکیل ارتش ده ها میلیونی توسط این عزیزان شکل می گیرد . قطعا اگر پشتیبانی خانواده های آنان نباشد چنین کاری امکان پذیر نیست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه اشاره به نقش مخرب ماهواره در جامعه کنونی داشت و یادآور شد: بسیاری از مشکلات کنونی کشور نشات گرفته از ماهواره است . ما باید سیره ائمه معصومین را الگوی خود قرار دهیم تا بتوانیم جامعه سالم و دور از تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشیم.

 

وی به بیان اهداف برگزاری نشست های مودت داشت و گفت : این نشست سالیانه به منظور تکریم و ایجاد انس و مودت بین خانواده های فرماندهان بسیج و سپاه به لحاظ ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

 

بسیج عامل نا امید کردن دشمنان اسلام است

 

سرهنگ عظیمی تشریح کرد : مقام معظم رهبری در مورد بسیج می فرمایند ( بسیج در جمهوری اسلامی یک پدیده ابتکاری است که در دنیا سابقه ندارد.

 

 

 

وی بیان کرد : اولیت های امروز بسیج و همه فرماندهان تقوا و طهارت ، بصیرت ، آمادگی ، کمر و پا به رکاب بوده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : بسیج عامل نا امید کردن دشمنان اسلام و وسیله ای برای رسیدن ملت ایران به اوج تعالی می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد