حسن سلیمانی :

وحدت حکومت اسلامی جز در سایه ولی فقیه ایجاد نمی شود/خداوند به پاسداران عزت معنوی عطا فرموده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 294178|15:54 - 1395/04/08
نسخه چاپی
وحدت حکومت اسلامی جز در سایه ولی فقیه ایجاد نمی شود/خداوند به پاسداران عزت معنوی عطا فرموده است
پایگاه خبری امروله : نماینده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت :شرایط اساسی و بقایی نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود ولایت مطلقه ولی فقیه است و اساسا بدون وجود ولایت فقیه موجبی برای حکومت وجود ندارد .

به گزارشامروله، حسن سلیمانی ، نماینده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی با جمعی از پایوران سپاه ناحیه صحنه در حسینه ثار الله این سپاه دیدار و گفتگو کرد .

 

وی در این دیدار با بیان اینکه حکومت اسلامی وحدت می خواهد و این وحدت جز در سایه ولی فقیه ایجاد نمی شود عنوان کرد : من معتقد هستم که شرایط اساسی و بقایی نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود ولایت مطلقه ولی فقیه است و اساسا بدون وجود ولایت فقیه موجبی برای حکومت وجود ندارد .

 

 

 

سلیمانی ادامه داد : با دوستانی که دنبال چالش سیاسی بودند و با آنها بحث و گفتگو داشتیم من بارها گفته ام که شما اگر بر متون و ستون ظاهری قانون اساسی نگاهی داشته باشید باید مشخص باشد که حکومتی بر اساس ایدوئولوژی شکل می گیرد و افرادی تحت عنوان ایدوئولوژیسم یا صاحب فتوا حق دارند در مورد متون مختلف اظهار نظر کنند که به آن مرجعیت می گویند .

 

وی گفت :آیا اگر هر مرجعیتی بتواند حرف بزند چیزی به عنوان وحدت و حکومت اسلامی اتفاق می افتد؟ بر اساس اختلافاتی که از سوی برداشت و نوع نگاه ها وجود دارد به عنوان مثال مرجعی امروز عید و دیگر فردا را عید می داند ، بالاخره حکومت جز اقتدار و وحدت معنی اش چه است؟! چگونه باید عمل کرد؟ چه کسی باید بگوید که شود و چه نشود؟ اینجاست که هنر واقعی حضرت امام راحل که همین ولایت فقیه است به میان می آید و وحدت را ایجاد می کند.

 

نماینده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در قانون اساسی در نعمت ولی فقیه برخوردار می باشیم خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری به عنوان یکی از نعمت های بزرگ خداوند به ما و کشور به صورت عملی نشان داده است در زمانی که تصمیم گیری حکومتی سخت است و شهامت تصمیم گیری وجود ندارد قادریت بالای ولی فقیه توانسته کشتی نظام جمهوری اسلامی ایران را در بحران های داخلی و خارجی نجات دهد.

 

 

حسن سلیمانی در پایان یادآور شد : خداوند به پاسداران عزت معنوی عطا فرموده است و با فعالیت های خود توانسته اند رضایت مقام معظم رهبری را بدست آورند و امیدواریم همه ما در سطوح مختلف کاری این شآن را پیدا کنیم که مقام معظم رهبری از فعالیت های ما خشنود و راضی باشند.