امام جمعه شهرستان صحنه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسزایی در ایجاد امنیت کشور دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 294232|15:50 - 1395/04/11
نسخه چاپی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسزایی در ایجاد امنیت کشور دارد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تغییر هوشمندانه راهبری خود از پدافندی به آفندی توانسط امنیت را در این منطقه حاکم کند چرا که در پیش از سال 90 دشمنان نظام سالی بیش از 60 نفر را از مردم و نیروهای نظامی و انتظامی به شهادت می رساندند و بعد به لانه هایشان می خزیدند.

به گزارشامروله، " حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی " در خطبه های نماز عبادی سیاسی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان عنوان کرد : شاخص رتبه بندی تروریسم جهانی به تازگی گزارش سالانه خود را منتشر کرده است که در این فهرست عراق با بیش از 10 هزار تلفات سالانه ناشی از عملیات تروریستی در صدر جدول قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد : در این گزارش امسال از 162 کشور ، فرانسه در جایگاه 36 ، رژیم صهیونیستی 24 می باشد که این گزارش شاخص بررسی و ارزیابی با توجه به تعداد حملات ترویستی و میزان مرگ و میر و شدت صدمات ناشی از حملات تروریستی و میزان خسارت وارد شده به اموال بوده است.

 

حجت الاسلام زراعی خاطر نشان کرد : این گردآوری توسط دانشگاه مریلند انجام شده که 125 هزار حادثه تروریستی را گردآوری کرده است که ایران در رتبه 39 قرار دارد که این رتبه یعنی اینکه ایران در خاورمیانه از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه ضمن تشکر از سپاه به خاطر امنیت پایدار مردمی در منطقه کردستان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تغییر هوشمندانه راهبری خود از پدافندی به آفندی توانسط امنیت را در این منطقه حاکم کند چرا که در پیش از سال 90 دشمنان نظام سالی بیش از 60 نفر را از مردم و نیروهای نظامی و انتظامی به شهادت می رساندند و بعد به لانه هایشان می خزیدند و این روند جاری آنها بود. راهبرد سپاه در سال 90 منجر به عملیات هایی در منطقه شمال غرب شد ، عملیات هایی که حجم کیفی و کمی آن در دوران پس از جنگ تحمیلی کم سابقه بود.