امام جمعه شهرستان صحنه:

دزدی از بیت المال هنر نیست که به برخی ها لقب ذخایر انقلاب میدهند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 294944|15:41 - 1395/05/22
نسخه چاپی
 دزدی از بیت المال هنر نیست که به برخی ها لقب ذخایر انقلاب میدهند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : متاسفانه هنوز هیچ گونه برخورد جدی با افرادی که حقوق نجومی دریافت کرده اند نشده که اگر این امر ادامه پیدا کند اعتماد مردم به نظام خدشه دار می شود.

به گزارشامروله، " حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی " در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : شخصی به نام شهرام امیری متاسفانه به خاطر 5 میلیون دلار و اقامت در آمریکا اطلاعات مربوط به کشور را در پوشش سفر به حج در اختیار دشمنان نظام بویژه امریکا قرار می داد . وی در آخرین سفر خود به عربستان در سال 1388 ناپدید شد که بعد از 13 ماه خود را عوامل سفارت ایران در پاکستان معرفی کرد.

 

وی ادامه داد : همان زمان متکی در مورد امیری گفت: باید اول ببینیم که در این دو سال چه گذشته و بعد ببینیم آیا او قهرمان است یا نه. باید برای ایران محرز شود که ادعاهای او در خصوص ربوده شدندش درست است.

 

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : مقامات آمریکایی به واشنگتن‌پست گفته بودند که امیری به حساس‌ترین اطلاعات هسته‌ای ایران دسترسی نداشته، اما در تائید اطلاعاتی که واشنگتن از منابع دیگر به‌دست آورده بوده و هم‌چنین ارائه جزئیات در مورد چند سایت هسته‌ای ایران، نقش «ارزشمندی» ایفا کرده است.

 

خطیب نماز جمعه صحنه گفت : در فاصله ناپدید شدن تا بازگشت امیری، رسانه‌های آمریکایی گمانه‌زنی‌هایی را در مورد این‌که احتمالا امیری جذب برنامه «فرار مغزها» شده را مطرح کردند اما مقامات آمریکایی هرگز حاضر نشدند این ادعا را تائید کنند.تنها بعد از بازگشت امیری بود که واشنگتن، این فرد را یک مهره سوخته به‌شمار می‌آورد، به‌صورت غیررسمی تائید کرد که وی هدف برنامه سازمان سیا بوده است.

 



وی یادآور شد : روزنامه واشنگتن‌پست اندکی بعد از بازگشت این پژوهشگر ایرانی به تهران، از قول مقامات بی‌نام آمریکایی نوشت که سیا در قبال دریافت اطلاعات محرمانه، به امیری پول داده است.

 

دکتر احمد زارعی با بیان اینکه اعتماد به آمریکا نتیجه اش مرگ و تباهی خواهد بود تشریح کرد : قزافی در لیبی ، عاقبت صدام در عراق ، عاقبت اردوغان در تریکه ، امثال شهرام امیری به دنبال سراب هستند .

 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه مردم منتظر برخورد با عاملان حقوق های نجومی هستند تاکید کرد : متاسفانه هنوز هیچ گونه برخورد جدی با افرادی که حقوق نجومی دریافت کرده اند نشده که اگر این امر ادامه پیدا کند اعتماد مردم به نظام خدشه دار می شود.

 

وی با بیان اینکه دزدی از بیت المال هنر نیست که به برخی ها لقب ذخایر انقلاب می دهند تصریح کرد : متاسفانه برخورد با انواع فسادها بازیچه سیاست شده است و آنطور که باید و شاید با انها برخورد و رسیدگی نمی شود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : برخورد با فساد ها فقط برعهده دولت نیست بلکه باید هم قوه قضاییه و هم مجلس سهم خود را در این مورد ادا کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد