فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان صحنه

مرکز رشد امامت شهرستان صحنه محل مناسبی برای پرورش ایده های نو می باشد

کد خبر: 295260|11:51 - 1395/06/09
نسخه چاپی
	مرکز رشد امامت شهرستان صحنه محل مناسبی برای پرورش ایده های نو می باشد
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : مرکز رشد امامت این شهرستان از نوآورانی که به صورت گروهی و یا انفرادی فعالیت‌های تحقیقاتی وپژوهشی و فناورانه نوگرا انجام می‌دهند، حمایت‌های معنوی و مالی بعمل می آورد.

به گزارشامروله، " سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی " در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : مرکز رشد امامت  شهرستان صحنه  با حمایت مجموعه مدیران ملی، استانی و شهرستانی و بهره مندی از امکانات و منابع سازمان بسیج علمی.پژوهشی.فناوری سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مرداد ماه سال 95 گشایش یافت.

 

وی ادامه داد : این مرکز با حمایت واحد علمی و پژوهشی سپاه صحنه و  وابسته به سازمان بسیج علمی.پژوهشی.فناوری سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه که در آن از نوآورانی که به صورت گروهی و یا انفرادی فعالیت‌های تحقیقاتی وپژوهشی و فناورانه نوگرا انجام می‌دهند، حمایت‌های معنوی و مالی بعمل می‌آید. این حمایت‌ها به‌ منظور تحقق ایده­های نو به نوآوران ارائه می‌گردد.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : این حمایت ها به‌جهت شکل گیری ایده اولیه (کسب اطلاعات اولیه درخصوص مشخصات علمی و فنی‌، امکان پذیری اجرائی ایده، چگونگی و سابقه اجرا، بازار و غیره) به متقاضیان ارائه می گردد.

 

وی یادآور شد : اکثر مخاطبین این بخش قشر دانشجو و دانش آموزان می باشند که در صورت داشتن ایده و یا طرحی که علمی و کاربردی باشد، می توانند پس از بررسی اولیه ایده و مصاحبه علمی، در صورت پذیرش جهت بهره برداری از حمایت های مورد‌نظر در این مرکز مستقر شوند.

 

 فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان صحنه اشاره ای به رسالت مرکز رشد امامت داشت و گفت :رسالت این مرکز محققان و نوآوران شامل تحقيقات كاربردي، توسعه‏اي، طراحي، مهندسي و مهندسي معكوس، توسعه دانش فنّي در زمینه­های تخصصی فنی مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و بیو­تکنولوژی، شیمی و صنایع شیمیائی، مهندسی پزشکی، نانو و سایر فناوری­های نوین می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد