رئیس اداره راه و شهرسازی صحنه خبرداد

پایان عملیات بهسازی و آسفالت راه دو روستا در شهرستان صحنه

کد خبر: 295262|11:52 - 1395/06/09
نسخه چاپی
	پایان عملیات بهسازی و آسفالت راه دو روستا در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان صحنه گفت : عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای شاهپور آباد و پویان بخش دینور شهرستان صحنه به پایان رسید.

به گزارشامروله، " روضانعلی حصاری " در گفتگو با امروله، عنوان کرد : دولت محترم با توسعه زیر ساخت ها تلاش می کند تا شرایط سکونت مردم در روستا ها را بهبود بخشیده و با جلوگیری از مهاجرت مردم روستاها به شهر ، مشکلات حاشیه نشینی را کاهش دهد .

 

وی ادامه داد :  به همین منظور در بخش اجرای پروژه های راهسازی اهتمام و تلاش های خوبی صورت گرفته است و با آسفالت راههای روستایی یکی از مهمترین اقدامات موثر  در این مهم است و با این وصف ، طی چند روز گذشته و به همت اداره  راهداری شهرستان، عملیات بهسازی آسفالت روستاهای شاهپور آباد و پویان به پایان رسید.

 

حصاری درباره بهسازی و آسفالت راه روستاهای مذکور گفت: مسیر این دو روستا  به طول 4 کیلومتر با صرف اعتباری 500 میلیون تومانی از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری  هزینه و مقدار 2880 تن آسفالت به طول 4 کیلومتر و عرض 5 متر و ضخامت 6 سانتی متر انجام شده است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی صحنه  در پایان خاطر نشان کرد : این دو روستا در دهستان حر بخش دینور شهرستان صحنه واقع شده است که انجام این عملیات 380 نفر و 113 خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد