اختصاصی/

15 شهریور ماه سالروز تاسیس پایگاه خبری تحلیلی امروله گرامی باد

سرویس: شهرستانکد خبر: 295349|09:24 - 1395/06/15
نسخه چاپی
15 شهریور ماه سالروز تاسیس  پایگاه خبری تحلیلی امروله گرامی باد
پایگاه خبری امروله : مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری امروله در پیامی،15 شهریور ماه سالروز تاسیس سایت را به تمامی همکاران ، خبرنگارارن و شهروندان صحنه ای تبریک گفت.

به گزارشامروله، وحید موحدی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری امروله در پیامی،15 شهریور ماه سالروز تاسیس سایت را به تمامی همکاران ، خبرنگارارن و شهروندان صحنه ای تبریک گفت.

 

موحدی در مورد پیشینه پایگاه خبری امروله افزود: پایگاه خبری امروله در تاریخ 15/06/1391 به عنوان تنها سایت خبری شهرستان صحنه با هدف اطلاع رسانی سریع ، دقیق ، بیان مطالبات مردمی و ... تاسیس شد و اکنون با گذشت چند سال به صورت جدی در حال فعالیت در عرصه رسانه است.

 

این پایگاه خبری از ابتدای امر اقدام به جذب افرادی نمود که به رسانه و خبر علاقه داشتند و علی رغم همۀ مشکلاتی که وجود داشت توانست خبرنگاران بسیاری را به صورت رایگان آموزش دهد.

 

 

هم اکنون امروله در همه نقاط شهرستان صحنه و حتی در دورترین روستاهی شناخته شده است و شهروند خبرنگاران اقدام به ارسال خبر، عکس ، گزارش و ... می نمایند.

 

 
دبیران سرویس ها هم با توجه به تجارب و معیارهای مشخص و سیاستهای خبری که در جلسات  متعدد به آنها تذکر داده می شود اخبار ارسال شده را جهت انتشار به صندوق خبر ارسال می کنند.

 


این پایگاه خبری امروله  دارای سرویس های مختلف خبری از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی- اقتصادی، کاریکاتور ، علمی- آموزشی، ورزشی، ، امر به معروف و نهی از منکر ، فیلم و عکس است

.

این پایگاه خبری قصد دارد تحول قابل توجهی در بحث آموزش افراد با استعداد و علاقه مند داشته باشد. دوره های آموزشی خبرنگاری به صورت مستمر مجازی در حال اجراست و ماهانه تعداد قابل توجهی از شهروندان صحنه ای وارد عرصه خبرنگاری می شوند.

 

پایگاه خبری امروله به عنوان تنها رسانه رسمی شهرستان صحنه آماده خدمت رسانی به همه آحاد مختلف مردم در امر رسانه می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد