امام جمعه شهرستان صحنه:

تحریم نهاد های داخلی توسط دولت دست پخت دستگاه دیپلماتی کشور است

سرویس: شهرستانکد خبر: 295433|16:08 - 1395/06/19
نسخه چاپی
تحریم نهاد های داخلی توسط دولت دست پخت دستگاه دیپلماتی کشور است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : هم بر اساس قانون عقلی و هم قانون شرعی و قاعده دولت حق ندارد کفار را مسلط اموال مردم بکند به گونه ای که اگر بر اموال مردم مسلط شدند بر ناموس مردم هم مسلط می شوند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به کارگروه اقدام مالی علیه پولشویی عنوان کرد : مجموعه پر نفوذی که 9 دستورالعمل یا استاندارد توصیه شده به کشور ها داده که 40 مورد آن مربوط به پولشویی و 9 مورد آن درباره تامین مالی تروریسم است.

 

وی ادامه داد : اگر بخواهیم به این توصیه ها عمل کنیم ، حداقل در 9 مورد اخیر تعریف تروریسم از نگاه ما با غربی ها متفاوت است آنها سپاه را حامی تروریسم و حزب الله را تروریسم می دانند.

 

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی ایران برای خروج از فهرست سیاه باید کلیه اطلاعات اقتصادی خود را برای راستی آزمایی درباره عدم حمایت مالی از تروریسم در اختیار این مجموعه قرار دهد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه یادآور شد : ما متعهد شده ایم هر شخص حقیقی و حقوقی که در قطع نامه های سازمان ملل مورد تحریم قرار گرفته مورد تحریم قرار دهیم، سازمان صدا و سیما ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، قرارگاه ختم الانبیاء، وزارت اطلاعات ، سازمان صنایع دفاعی ، دانشگاه مالک اشتر ، گروه صنایع صنام ، هواپیمایی کشور ، مرکز تحقیقات و فناوری دفاعی و 200 نهاد حیاتی و شخصیت سیاسی را باید خودمان تحریم کنیم.

 

 

 

وی گفت : این رخ داد هم اکنون توسط دولت در کشور اتفاق افتاده و برخی بانک ها مثل بانک سپه و ... این کار را انجام داده اند.  این اقدام در حالی انجام گرفته که پس از برجام قرار بود زنجیره تحریم ها پاره شود . اگر این افراد و وزارت خانه ها بخواهند فعالیت مالی انجام بدهند باید از اقای ظریف بخواهند که برای آنها از آمریکا امان نامه بگیرد.

 

دکتر احمد زارعی خاطر نشان کرد : در این وضعیت ما باید خودمان را تحریم کنیم ، فاجعه ای که دستپخت دستگاه دیپلماسی کشور است ، علی اکبر ولایتی که سال ها وزیر خارجه بودمی گوید این توافق به صلاح کشور نیست آقای طیب نیا گفته : اگر جواب منفی می دادیم بهانه ای برای فشار مجدد بود ما پاسخ مشروط دادیم ولی در عمل بانک ها دارند به این دستور عمل می کنند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه تاکید کرد : ما در این برنامه بدون هیچ امتیازی همه تراکنش های مالی خود را در اختیار آمریکا قرار می دهیم در حالی که ریس جمهور می گفت : حتی نیروهای امنیتی هم حق ندارند در حساب های مردم سرک بشکند.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در پایان گفت : هم بر اساس قانون عقلی و هم قانون شرعی و قاعده دولت حق ندارد کفار را مسلط اموال مردم بکند به گونه ای که اگر بر اموال مردم مسلط شدند بر ناموس مردم هم مسلط می شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد