رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه :

۱۰ مبلغ و مبلغه ویژه دهه ولایت در صحنه اعزام شده اند

کد خبر: 295678|11:04 - 1395/07/05
نسخه چاپی
	۱۰ مبلغ و مبلغه ویژه دهه ولایت در صحنه اعزام شده اند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از اعزام ۱۰ مبلغ و مبلغه ویژه دهه ولایت در این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، " حجت‌الاسلام سیف اله سبزی"  در گفتگو باامروله،  از اعزام ۱۰ مبلغ و مبلغه جهت سخنرانی و تبیین ابعاد فرهنگی،سیاسی، اخلاقی و عاطفی دهه ولایت و امات دراین شهرستان خبر داد.

 

وی با گرامیداشت دهه مبارک ولایت و امامت،افزود: از تعداد ۱۰ نفر، ۸ نفرمبلغ مستقرکامل، پاره وقت و خوداستقرار و ۲نفر مبلغه بومی شهرستان هستند که با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی در طول دهه ولایت در حال فعالیت در مساجد شهرهای صحنه، میانراهان و روستاهای مراکز دهستان‌های هفتگانه بخش‌های مرکزی و دینوراین شهرستان هستند.

 

حجت الاسلام سبزی خاطر نشان کرد : برگزاری سلسله همایش‌های ولایت و گفتمان‌های دینی، همایش غدیر، ویژه برنامه‌های غدیر در مساجد، مراسم ادعیه خاص و سخنرانی ۱۰ روحانی مستقر و بومی با محوریت دهه ولایت در مساجد شهرستان و روستاهای توابع از جمله برنامه‌هایی است که از آغاز این دهه در حال اجرا است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در پایان یادآور شد: برنامه‌های دهه ولایت طبق مصوبات جلسه هماهنگی برنامه‌ها که با حضور مسئولان و هیئت امناء هیئات مذهبی، روحانیان مستقر و بومی مسئولان ادارات فرهنگی و فعالان فرهنگی قرآنی برگزار شد، در ۲شهر۲بخش و ۷ دهستان حال اجرا است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد