فارین پالیسی:

آمریکا در مسأله سوریه مستقیماً با ایران مذاکره کند

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 295944|14:41 - 1395/07/22
نسخه چاپی
آمریکا در مسأله سوریه مستقیماً با ایران مذاکره کند
یک نشریه آمریکایی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه به واشنگتن پیشنهاد کرد تا درخصوص بحران سوریه به صورت مستقیم با تهران وارد مذاکره شود.

به گزارشامروله،  «فارین پالیسی» در مطلبی از مقامات آمریکائی خواست تا درباره بحران سوریه به صورت مستقیم با ایران به مذاکره بپردازد.

 

«فارین پالیسی» بدون اشاره به حمایت های آشکار آمریکا از تروریست ها در سوریه به ویژه «جبهه فتح الشام» در این مطلب نوشت: هرگاه روزنه امیدی برای حل بحران سوریه به و جود می آید، فوراً با خاموشی مواجه می شود به نحوی که از بین رفتن توافق آتش بس در سوریه و حمله به کاروان امدادرسانی سازمان ملل در حلب را می توان از نمونه های برجسته آن برشمرد.

 

نشریه آمریکایی «فارین پالیسی» در ادامه مطلب تحلیلی خود با اشاره به حضور مستشاران نظامی ایران در سوریه افزود: این در حالی است که ایران دارای نقش برجسته تری در سوریه در مقایسه با روسیه است.

نشریه مذکور در ادامه این مطلب تأکید کرد: آمریکا باید با درک جایگاه ایران در منطقه به جای روسیه با این کشور وارد مذاکره شود.

این در حالیست که جنگنده های وابسته به ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا با حمله چند هفته گذشته به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور، علاوه بر تلفات گسترده نظامیان سوری موجب تسلط تروریست ها به منطقه مذکور شده و آتش بس توافقی با روسیه را به بن بست کشاندند.