فرماندار شهرستان صحنه :

موضع گیری های خردمندانه امام راحل در جنگ تحمیلی چهره ترویستی آمریکا و اسرائیل را نمایان کرد

کد خبر: 296061|12:05 - 1395/07/28
نسخه چاپی
	موضع گیری های خردمندانه امام راحل در جنگ تحمیلی چهره ترویستی آمریکا و اسرائیل را نمایان کرد
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : هفته دفاع مقدس فرصت گرانقدری است که ما از انسان هایی به دور از جنجال های سیاسی و تنها در پرتوی ایمان صحنه هایی را خلق کردند تا شرافت و فداکاری خود را در تاریخ به ثبت برسانند.

به گزارشامروله، " شهریار عباس آبادی " در گفتگو باامروله، با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی خاطرات بسیاری را با خودش پیوند زده است عنوان کرد : سالهای پیش در چنین روز هایی ملت ایران با از خود گذشتگی ، تلاش های بسیاری را برای حراست از آرمان های انقلاب اسلامی به کار بستند.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام نقش بی بدیلی در موفقیت ها و پیروزی های جنگ تحمیلی داشتند تصریح کرد : هفته دفاع مقدس فرصت گرانقدری است که ما از انسان هایی به دور از جنجال های سیاسی و تنها در پرتوی ایمان صحنه هایی را خلق کردند تا شرافت و فداکاری خود را در تاریخ به ثبت برسانند.

 

عباس آبادی با بیان اینکه جهان در برابر حقانیت جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرو آورده است خاطر نشان کرد : بنا به گفته تحلیل گران منطقه خاورمیانه منطقه قرمز جهان به حساب می آید و برای آن نقش مهمی را برای صلح جهانی اختصاص داده اند .

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت : گروهک های تکفیری و تروریست صورت های نوین ترور و کشتار را به نمایش گذاشته اند و ظهور شبه بن لادن های مسلمان سلفی تند رو و صف آرایی متحدان کلیدی تاکتیکی طالبان در منطقه نشان دهنده هجمه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است.

 

شهریار عباس آبادی با بیان اینکه رشادت ها و از خودگذشتگی های دوران دفاع مقدس بود که کشور ما به سر منزل خود رسید یادآور شد : موضع گیری های پایدار و خردمندانه امام راحل در طول جنگ تحمیلی انجام دادند چهره ترویستی آمریکا و اسرائیل را نمایان کرد که آنها نمی خواهد در این منطقه صلح باشد.

 

وی با بیان اینکه بسیج با هیچ حرکت اجتماعی قابل مقایسه نیست تاکید کرد : ملت ایران اسلامی با استفاده از تاریخ جنگ تحمیلی ،تفکر بسیجی را به عنوان پیام امروز مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی به حقیقت خود نشان دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد