مدیر کمیته امداد امام (ره) صحنه

800 نیازمند صحنه ای از سوی خیر نیک اندیش طعام شدند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 296336|14:44 - 1395/08/17
نسخه چاپی
	800 نیازمند صحنه ای از سوی خیر نیک اندیش طعام شدند
مدیر کمیته امداد امام (ره) صحنه گفت: 800 نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) شهرستان صحنه از سوی یکی از خیران نیک اندیش این شهرستان اطعام شدند.

به گزارشامروله،  رضا رجبی با بیان اینکه هرساله در ماه محرم و صفر کمیته امداد جهت جمع آوری نذورات مردم خیر و توزیع به موقع این نذورات در میان نیازمندان و محرومان جامعه مبادرت به اجرای طرح احسان حسینی می کند افزود: از ابتدای محرم، خیران و نیکوکاران بیش از 46 میلیون ریال نذورات نقدی و غیرنقدی در میان نیازمندان شهرستان صحنه توزیع کردند.

 

وی با بیان اینکه اطعام یکی از مصادیق انفاق و احسان است، گفت: در ماه های محروم و صفر بیشترین نذورات مردمی به صورت غیرنقدی و در قالب غذای گرم، گوشت و سبد غذایی در میان مستمندان و نیازمندان صحنه ای توزیع شده است.

 

رجبی با یادآوری اینکه در شب شهادت امام چهارم شیعیان امام سجاد(ع) یکی از خیران صحنه ای 800 پرس غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در این شهرستان توزیع کرده است افزود: هزینه اطعام این تعداد از نیازمندان نزدیک به 70 میلیون ریال برآورد شده است.

 

این خیر نیکوکار در محرم سال گذشته نیز 800 مددجو و نیازمند دیگر در این شهرستان را اطعام کرده است.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان صحنه با تاکید بر اینکه همچنین در طرح احسان حسینی سال 94 بیش از25 میلیون ریال کمک مردمی در این شهرستان جمع آوری شده است اظهار امیدواری کرد امسال نیز خیران نیکوکار در روزهای باقی مانده از ماه محرم و صفر بیش از 80 میلیون ریال نذورات به نیازمندان واقعی اعطا کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد