فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

سرقت به شیوه زورگیری در کرمانشاه ناکام ماند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298047|12:53 - 1395/12/05
نسخه چاپی
	سرقت به شیوه زورگیری در کرمانشاه ناکام ماند
مرصادنيوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقی خبر داد که به شیوه زورگیری با سلاح سرد، اموال قربانیان را به سرقت می برد.

به گزارشامروله،  سرهنگ رضا شیرزادی ار دستگیری یک سارق زورگیر در کرمانشاه خبر داد و گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ پس دریافت تماسی در خصوص یک مورد زورگیری در یکی از روستاهای حاشیه شهر کرمانشاه، موضوع را بلافاصله به انتظامی این شهرستان اطلاع داد، لذا اکیپی ویژه از ماموران کلانتری ترمینال این شهرستان وارد عمل شدند.

 

وی افزود: به محض حضور ماموران در محل شخصی از اهالی روستا به آنها مراجعه و عنوان کرده است که سه نفر با یک دستگاه خودرو پژو پارس و با زور و تهدید مبلغ دو میلیون ریال وجه نقد و یک زنجیر طلا را از وی گرفته و از محل متواری شده اند که در این راستا با توجه به اهمیت موضوع توقیف خودرو و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در کوتاهترین زمان با کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از همسایگان و اهالی محل و با توجه به مشخصات ظاهری و سرنخ های بدست آمده، هویت و پاتوق یک نفر از سارقان زورگیر شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

 

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: متهم که فردی میانسال و دارای سابقه نزاع و درگیری است در بازجویی های اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و ارسال به دادسرا، گفت: تحقیقات و کار اطلاعاتی برای دستگیری دو متهم دیگر با جدیت در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد