گزارش خبری

فرماندار شهرستان صحنه از غرفه های صنایع دستی دربندصحنه بازدید کرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298475|13:32 - 1396/01/05
نسخه چاپی
فرماندار شهرستان صحنه از غرفه های صنایع دستی دربندصحنه بازدید کرد
پایگاه خبری امروله: فرماندارشهرستان صحنه از ستاد خدمات سفر نوروزی این شهرستان بخصوص غرفه های صنایع دستی دایر شده در تفرجگاه سراب دربند بازدید به عمل آورد.

به گزارشامروله،  فرماندارشهرستان صحنه از ستاد خدمات سفر نوروزی این شهرستان بخصوص غرفه های صنایع دستی دایر شده در تفرجگاه سراب دربند بازدید به عمل آورد.

 

در این بازدید وی به بیان اهمیت نقش هنرمندان و کارآفرینان در ارتباط با اقتصاد کشور پرداخت و عنوان کرد : صنعتگران میتوان گام های خوبی برای توسعه کارهای این افراد ایجاد کرد.

 

وی ادامه داد: صنایع دستی شهرستان صحنه که در نمایشگاه صنایع دستی دایر شده است نشان دهنده توان بالای این هنرمندان می باشد.

 

 

شهریار عباس آبادی در پایان گفت : صنایع‌دستی توانسته با نظر به اینکه تنوع رشته‌ای زیادی دارد و مواد اولیه داخلی نیز در دسترس است٬ جای خوبی در میان خانواده‌های این استان و بویژه شهرستان صحنه باز کند.

 

هشت غرفه صنایع دستی و غذای محلی در حال خدمات رسانی به مهمانان نوروزی است

 

در ادامه مجید اکبری رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه گفت : هشت غرفه صنایع دستی و غذا های سنتی در مکان توریستی دربند و همچنین در محل گوردخمه مادها برای بازدید کنندگان دایر شده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به نا مساعد بودن هوا و بارش های متعدد خوشبختانه وضعیت ورود گرشگران به داخل شهرستان صحنه بسیار قابل توجه می باشد.

 

 

 

اکبری تصریح کرد : بین مناطق توریستی دربند صحنه دارای بیشترین تعداد بازدید کننده‌گان بوده و بعد از آن منطقه گردشگری سراب سیرجان و گوردخمه کیکاوس (شیرین و فرهاد) نیز گردشگران بسیاری را پذیرا بوده‌اند.

 

مدیر اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه، گفت: همچنین روستاهای هدف گردشگری این شهرستان در این ایام پذیرای شمار قابل توجهی از گردشگران و مسافرین نوروزی بوده است.