عبدالامیر یارالله:

حشد شعبی در عملیات موصل ۱۷۵ روستا را آزاد کرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298502|21:36 - 1396/01/06
نسخه چاپی
حشد شعبی در عملیات موصل ۱۷۵ روستا را آزاد کرد
فرمانده عملیات قادمون (نینوی) اعلام کرد که نیروهای حشد شعبی در جریان عملیات آزادسازی موصل واقع در استان نینوا ۱۷۵ روستا را به همراه ۴ هزار کیلومتر مربع آزاد کرده اند.

به گزارشامروله، به نقل از العهد، «عبدالامیر یارالله» فرمانده عملیات قادمون یا نینوی عراق آماری از دستاوردهای نیروهای حشد شعبی در مبارزه با داعش ارائه داد.

وی در همین راستا، تصریح کرد: نیروهای حشد شعبی در جریان عملیات آزادسازی موصل واقع در استان نینوا ۱۷۵ روستا را به همراه ۴ هزار کیلومتر مربع آزاد کرده اند. مهم تر از این دستاوردها، قطع خطوط تدارکاتی داعش از سوریه به سمت عراق بوده است.

یارالله در ادامه تاکید کرد: اقدامات حشد شعبی گسترده و شگفت آور است و ما به همراه نیروهای حشد شعبی برای آزادسازی برخی مناطق دیگر و همچنین تسلط بر جاده مواصلاتی کرانه راست موصل و شهر تلعفر فعالیت می کنیم.

وی در پایان درباره اقدامات برخی رسانه های مغرض و معاند علیه اقدامات حشد شعبی بیان داشت: حمله و تخریب حشد شعبی چیز جدیدی نیست. تمام مردمی که در موصل می جنگند، عراقی هستند و هدف آن ها یکسان است؛ آن هم آزادسازی استان نینوا و محافظت از مردم این استان. چیزی غیر از این وجود ندارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد