معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد:

مراجعه بیش از ۴۲ هزار نفر به پایگاه‌های هلال احمر استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298524|12:22 - 1396/01/08
نسخه چاپی
	مراجعه بیش از ۴۲ هزار نفر به پایگاه‌های هلال احمر استان کرمانشاه
مرصادنيوز: معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از مراجعه بیش از ۴۲ هزار نفر به پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین خبر داد.

به گزارشامروله، کیومرث ویسی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در مجل سازمان هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری و مردم و هم چنین کاهش آمار تصادفات جاده ای توسط جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند به اجرا در آمد و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

 

وی افزود: امسال هفدهمین  سالی است که این طرح توسط هلال احمر اجرا می شود و ۲۳ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر استان کرمانشاه نیز در مبادی ورودی شهر و با استفاده از ظرفیت نیروهای هلال احمر این طرح را اجرا می کنند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از راه اندازی «کمپین نه به تصادفات» خبر داد و گفت: طی این مدت بیشتر مردم به این کمپین پیوسته اند و میثاق نامه حفاظت از خود در برابر حوادث را امضا کردند.

 

وی از مراجعه ۴۲ هزار ۳۱۹ نفر به پایگاه های هلال احمر طی ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین خبر داد و گفت: هم چنین ۲ هزار و ۶۹۶ نفر جهت اقامه به پایگاه های نماز هلال احمر در استان مراجعه کرده اند.

 

ویسی از توزیع ۵۷ هزار و ۸۳۳ مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نیز خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۱۹۷نیز در مدت مذکور به غرفه فضای دوستدار کودک مراجعه کردند.

 

وی از مراجعه ۴ هزار و ۸۹۷ نفر به ایستگاه های سلامت هلال احمر برای تست قند و فشار خون نیز از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین خبر داد و گفت: در راستای کاهش تصادفات نیز ۸ هزار و ۵۴۶ نفر میثاق نامه حفاظت از خود را در پایگاه های ما امضا کردند.