شهردار صحنه:

تمام امکانات و تجهیزات شهرداری صحنه برای رفاه حال مهمانان نوروزی به کار گرفته شده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298543|17:01 - 1396/01/08
نسخه چاپی
تمام امکانات و تجهیزات شهرداری صحنه برای رفاه حال مهمانان نوروزی به کار گرفته شده است
پایگاه خبری امروله : شهردار صحنه گفت : در حال حاضر همه امکانات و تجهیزات این شهرداری برای رفاه حال مهمانان نوروزی ایجاد شده تا مهمانان نوروزی لحظات خوشی را در ایام نوروز بگذرانند.

کیومرث اسدی در گفتگو باامروله، عنوان کرد :شهر صحنه با ظرفیت بالای خود در مبحث گردشگری و تاریخی همچنین با داشتن جاذبه طبیعی و گردشگری تاکنون مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده است.

 

وی ادامه داد : در حال حاضر همه امکانات و تجهیزات این شهرداری برای رفاه حال مهمانان نوروزی ایجاد شده تا مهمانان نوروزی لحظات خوشی را در ایام نوروز بگذرانند.

 

اسدی ممنوعیت حفاری، آسفالت و لکه‌ گیری معابر، شستشوی معابر، زیباسازی و رنگ‌ آمیزی جداول و دیوارهای سطح شهر و استقرار مبلمان شهری و کاشت گل و گیاهان تزئینی بر اساس شرایط فصلی، آرایش و هرس گیاهان در پارک‌ ها، بلوارها و میادین سطح شهر، اصلاح روشنایی و بهسازی سرویس‌ های بهداشتی پارک‌ ها را از جمله اقداماتی که برای استقبال از مسافران نوروزی و زیباسازی شهر اشاره کرد.

 

شهردار صحنه در پایان گفت : باید از تمامی امکانات و پتانسیل‌ های لازم شهرداری صحنه برای خدمت رسنی به مهمانان نوروزی استفاده کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد