فرماندار شهرستان صحنه:

مهمترین مشکل بیمارستان معاون صحنه جذب نیروی متخصص است / 4 پزشک عمومی برای اورژانس نیاز داریم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298736|01:14 - 1396/01/23
نسخه چاپی
مهمترین مشکل بیمارستان معاون صحنه جذب نیروی متخصص است / 4 پزشک عمومی برای اورژانس نیاز داریم
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : وزیر بهداشت و درمان کشور روز 5 شنبه راس ساعت 16 برای افتتاح ساختمان جدید بیمارستان معاون وارد صحنه می شود.

شهریار عباس آبادی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : ساخت بیمارستان معاون شهرستان صحنه در سال 82 از محل اعتبار بانک جهانی بعد از زلزله منطقه دینور شروع شد و این پروژه در سال 85 نیمه کاره رها شد و بعد از ورود من به شهرستان در سال 93 بعد دعوتی که از مهندس میرزایی معاون برنامه ریزی استانداری و دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت ادامه تکمیل اعتبار پروژه و ... بررسی شد و نتیجه آن شد که از شش میلیارد تومان نصف اعتبار از محل اعتبارات استانداری و نصف دیگر را دانشگاه تامین کند.

 

وی ادامه داد : خوشبختانه پروژه بیمارستان معاون از 32 تخت طبق نیاز بلند مدت شهرستان به 64 تخت افزایش یافت و بخش اداری هم برای تسهیل بیماران و همراهان آنها به خود ساختمان بیمارستان انتقال داده شد.

 

عباس آبادی خاطر نشان کرد : امروز که شاهد تکمیل بیمارستان هستیم در انتقال بیمارستان قدیم به جدید مشکلاتی ایجاد شده که با حضور وزیر بهداشت و درخواست های استانداری ، فرمانداری و نماینده منطقه این موارد نیز برطرف شود.

 

مهمترین مشکل بیمارستان معاون صحنه جذب نیروی متخصص است / 4 پزشک عمومی برای اورژانس نیاز داریم

 

فرماندار شهرستان صحنه  گفت : مهمترین مشکل بیمارستان معاون صحنه نبود نیروی متخصص است به گونه ای که تمام تجهیزات رادیولوژی خریداری و نصب شده ولی نیروی متخصص آن وجود ندارد.

 

شهریار عباس آبادی گفت : دستگاه سی تی اسکن ، اندوسکپی ، کاردوگرافی ثابت ، فیزوتراپی، دستگاه دیالیز نداریم که اینها از جمله وسایل مورد نیاز است و در مورد نیروی مورد نیاز نیز متخصص اطفال، پاتولوژی،چشم ،اورتوپدی از جمله درخواست ما از وزیر بهداشت است که آنها تامین کند.

 

وی بیان کرد : 4 پزشک عمومی برای اورژانس نیاز داریم که این بخش بتواند خدمات مناسب و خوبی به بیماران ارائه بدهد ،همچنین با توجه به افزایش تخت های بیمارستان به 20 نفر نیروی خدماتی نیاز داریم.

 

جذب نیروی متخصص بومی در اولویت است

 

 

عباس آبادی تشریح کرد : ایجاد کتابخانه و ساختمان اداری در خود بیمارستان که پرونده های پزشکی و ... را در خود جای می دهد را به ساختمان بیمارستان الحاق کردیم تا برای کارهای اداری افراد مشکلی نداشته باشند.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت : با تلاش و چترحمایت دولت تدبیر و امید در بخش درمان در تلاش هستیم تا بیمارستان معاون را به یک مرکزی درمانی مجهز در شرق استان تبدیل نماییم.

 

وی خاطر نشان کرد : جذب نیروی متخصص بومی در اولویت ماست ولی مشکلی که وجود دارد درخواست پایین ورود نیروی متخصص به مناطق محروم است .

 

عباس آبادی در پایان گفت : وزیر بهداشت و درمان کشور روز 5 شنبه راس ساعت 16 برای افتتاح ساختمان جدید بیمارستان معاون صحنه وارد شهرستان می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد