استاندار کرمانشاه:

در استان کرمانشاه 10 پروژه به مبلغ 100 میلیارد تومان افتتاح می گردد

سرویس: شهرستانکد خبر: 298774|15:02 - 1396/01/24
نسخه چاپی
در استان کرمانشاه 10 پروژه به مبلغ 100 میلیارد تومان افتتاح می گردد
پایگاه خبری امروله : استاندار کرمانشاه گفت : کسانی که سن آنها اقتضا می‌کند می دانند که از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت‌های بزرگی برای حوزه سلامت وجود داشته است.

به گزارشامروله، اسدالله رازانی امروز در مراسم افتتاح بیمارستان دکتر معاون صحنه با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: کسانی که سن آنها اقتضا می‌کند می دانند که از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت‌های بزرگی برای حوزه سلامت وجود داشته است.

 

 وی ادامه داد: روزی که مردم ایران برای استفاده از یک پزشک عمومی مجبور بودند به نقاط مختلف کشور بروند و از پزشکان هندی استفاده کنند نسبت به امروز قابل مقایسه نیست.

 

رازانی خاطر نشان کرد: آمار بالای مرگ و میر کودکان و نوزادان و همچنین امید به زندگی حدود ۵۵ سال نسبت به امروز که هم آمار مرگ و میر بسیار پایین است و هم امید به زندگی حدود ۷۵ سال است قابل مقایسه نیست.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به تداوم این پیشرفت ها در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: امرکز یکی از شاخص های پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت است.

 

استاندار کرمانشاه در بخش پایانی صحبتهای خود کاهش هزینه های درمان و تسهیل استقرار و پزشک در مناطق محروم را از جمله خدمات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد.