سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه:

کلیه مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت شهرستان صحنه پایش می شوند

سرویس: شهرستانکد خبر: 298840|09:56 - 1396/01/29
نسخه چاپی
 کلیه مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت شهرستان صحنه پایش می شوند
پایگاه خبری امروله : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : براساس برنامه ریزی های انجام شده کلیه مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت تحت پوشش آن ها طی سال ۹۶ سه بار به صورت جامع پایش خواهند شد.

به گزارشامروله، در جلسه ای که به همین منظور صبح روز دوشنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه با حضور دکتر احسان مهری ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه و مهندس علی اشرف حیدری ریاست مرکز بهداشت شهرستان و کلیه کارشناسان ستادی برگزار شد.

 

در این جلسه هریک از کارشناسان گزارشی از پایش خود ارائه نموده و درخصوص نقاط ضعف و قوت و راهکارهای قابل اجرا در جهت بهبود وضعیت موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

در این نشست دکتر احسان مهری ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت انجام پایش های مستمر، مدون و جامع مراکز و خانه های بهداشت عنوان کردند : براساس برنامه ریزی های انجام شده کلیه مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت تحت پوشش آن ها طی سال ۹۶ سه بار به صورت جامع پایش خواهند شد.

 

وی از جمله مزایای این طرح را پایش ضابطه مند، مستمر و جامع تمامی مراکز و خانه های بهدشت، ارزشیابی تمامی مراکز و خانه های بهداشت، تشویق و احیاناً تنبیه واحدها براساس عملکرد آن ها، رعایت عدالت در توزیع امکانات و توزیع آن براساس نیازهای شناسای شده و در  نهایت فراهم شدن امکان پایش تمامی مراکز و خانه های بهداشت آن ها به صورت جامع توسط تمامی واحدهای ستادی عنوان کرد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این برنامه جامع پایش، به مرور خواهیم توانست مشکلات را مرتفع نموده و با ارتقاء توانمدی ها شاهد بهبود شرایط بهداشتی و ارتقاء جایگاه شهرستان باشیم.