در گردهمایی کشوری کارشناسان بهزیستی استان‌ها در کرمانشاه مطرح شد:

لزوم به‌روزبودن دانش کارشناسان بهزیستی/آسیب‌شناسی ارتباطات مردمی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 299346|12:40 - 1396/03/02
نسخه چاپی
	لزوم به‌روزبودن دانش کارشناسان بهزیستی/آسیب‌شناسی ارتباطات مردمی
مرصادنيوز:لزوم به‌روز بودن دانش کارشناسان بهزیستی و آسیب‌شناسی این کارشناسان در ارتباطات مردمی از مباحث مطرح شده در گردهمایی کشوری کارشناسان بهزیستی استان‌ها بود.

به گزارشامروله،  گردهمایی کشوری کارشناسان ادارات پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ها با محوریت آموزش نگارش اصول گزارش نویسی درمددکاری به میزبانی کرمانشاه امروز سه شنبه در محل مجتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

 

محمد مهدی امیری، رئیس مرکز ادارات پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور در این مراسم اظهار داشت: فلسفه برگزاری اینچنین همایش ها و گردهمایی هایی آشنایی کارشناسان با دستور العمل ها سازمانی است.

 

 

وی ادامه داد: رویکرد علمی به مباحث و ورود کارشناسانه به عرصه در راستای اصلاح فرایندها از دیگر مزیت های برگزاری این همایش هاست.

 

به گفته رئیس مرکز ادارات پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور، آسیب شناسی سازمان بهزیستی در موضوع ارتباطات مردمی تقویت رویکرد مددکاری بود و بر این اساس اقدام به برگزاری همایش ها و گردهمایی هایی در این زمینه کرده است.

 

امیری یادآور شد: امسال مصوب شد ۲ دوره آموزشی برای مدیران و کارشناسان ادارات پذیرش و هماهنگی ادارات بهزیستی کشور برگزار شود و کارشناسان به عنوان سنگ زیرین می توانند اصلی ترین مهره تصمیم گیری ها باشند.

 

 

این مسئول بر به روز شدن دانش کارشناسان به عنوان مؤلفه های اصلی پرداختن به مسائل و مشکلات تأیید کرد.

 

نقش اثرگذاری گردهمایی در ایجاد راهکارهای راهگشا در حوزه مددکاری

 

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: با رهبری رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکنون اقدامات خوبی در این سازمان در زمینه خدمات رسانی به مددجویان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: برگزاری گردهمایی کارشناسان می تواند راهکار اجرایی برای مدیران باشد و نگاه عمیق کارشناسان به مسائل سخت می تواند راه گشا باشد.

 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات دولت در خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی، گفت: تشکیل اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی راهکاری برای هماهنگی بین مجموعه های بهزیستی است و رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان کرمانشاه نیز تاکنون توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

 

 

گفتنی است درگردهمایی کارشناسان ادارات پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ها که به میزبانی کرمانشاه برگزارشد از زحمات دکتر قادری مدیرکل بهزیستی و خانم خدیجه هدایتی پور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کرمانشاه با اهدلی لوحی از سوی رئیس مرکز ادارات پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد