فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

حضور مردم درانتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299365|11:29 - 1396/03/03
نسخه چاپی
حضور مردم درانتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : گروهی در کشور نباید حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای را به نام خودشان تمام کنند چرا که فرد منتخب مردم رئیس جمهور تمام ملت شریف ایران است.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در صبحگاه مشترک نیروهایی نظامی و انتظامی که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شده بود عنوان کرد : گروهی در کشور نباید حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای را به نام خودشان تمام کنند چرا که فرد منتخب مردم رئیس جمهور تمام ملت شریف ایران است.

 

وی ادامه داد : حضور مردم درانتخابات چند روز گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

 

سرهنگ عظیمی اشاره ای به سالروز سوم خرداد داشت و تشریح کرد :ولایت فقیه، همان عاملی بود که باعث شد خرمشهر در برابر دشمنِ تا دندان مسلح که با حمایت مستکبران و خونخواران آشنای جهان، چون امریکا و اسرائیل، قدرت یافته بود، ایستادگی کند و به ایران بازگردد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند. آنها با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی شان، با دست خالی چنان مقاومت کردند که در تاریخ بی نظیر ماند.