امام جمعه شهرستان صحنه:

جوان ها به حرف های یک بار مصرف انتخاباتی توجه نکنند

سرویس: شهرستانکد خبر: 299628|15:45 - 1396/03/26
نسخه چاپی
جوان ها به حرف های یک بار مصرف انتخاباتی توجه نکنند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : آن افرادی که در ستاد هایشان می گفتند ما چرا باید در سویه و عراق دخالت کنیم و اگر به این عناصر خود فروخته نگوییم ولی احمقی که قدرت تشخص ندارند باید بدانند که دامنه منافع ملی ایران تا کجا رفته است .

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اشاره ای به سند 2030 داشت و عنوان کرد:  استدلال و منطق مقام معظم رهبری افراد را وادار کرد که سند 2030 را به شکل رسمی متوقف کند .

 

وی ادامه داد : یک کلمه ای که باید آویزه گوش تمام دولت مردان باشد این است که منافع ملی سلیقه ای نیست و به قرائت چند نفر نیست که خودشان هم زودگذر هستند به طوری که جوی ایجاد شد و مردم به یک نفر رای داده اند برای 4 سال.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی اشاره ای به منافع ملی کشور داشت و تصریح کرد: منافع ملی باید در چهارچوب دین اسلام، پیشینه تمدنی ایران و آرمان های انقلاب تدوین شود و هر چیزی که به فکر کسی برسد و خیال کند برای منافع ملی درست ، صحیح نیست.

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : اقایی گفت من از هر چی بگذرم از سند 2030 نمی گذرم ، این هم عاقبت سند 2030 . چرا کسانی که سابقه برخی از تمدن های آنها که به 400 سال هم نمیرسد بیایند برای ما فرهنگ و تحصیل فرزندان ما برنامه ریزی کنند؟؟ ان شاء الله خداوند به مسئولین کم بصیرت و بی بصیرت ، بصیرت عطا نماید.

 

دکتر زارعی اشاره ای به حادثه تروریستی تهران داشت و بیان کرد : این نخستین عملیات تروریستی نیست که در کشور ما رخ می دهد بلکه قبلا هم نقاط مختلف کشور با انگیزه های مختلف صورت گرفته است . این عملیات نشان داد که مجاهدین خلق ، داعش ، منافقین و عربستان صعودی به دنبال بر هم زدن امنیت کشور مان هستند .

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه تشریح کرد : در سال 95 به کمک اداره اطلاعات و سپاه پاسداران حدود 50 تیم تروریستی در کشور شناسایی و دستگیر شد و این مسئله نشان داد که دخالت ایران در مسئله عراق و سوریه چقدر به جا بوده است . آن افرادی که در ستاد هایشان می گفتند ما چرا باید در سویه و عراق دخالت کنیم و اگر به این عناصر خود فروخته نگوییم ولی احمقی که قدرت تشخص ندارند باید بدانند که دامنه منافع ملی ایران تا کجا رفته است و در زمان انتخابات با حرفهایشان آب به آسمان دشمن ریختند تحویل بگیرند.

 

 

 

وی بیان کرد: اگر مدافعان حرم خودشان را در سوریه و عراق فدا نمی کردند معلوم نبود الان کشور ما چگونه بود بنابراین جوان ها به حرف های یک بار مصرف انتخاباتی توجه نکنند چرا که نتیجه آن مسئله ای بود که اتفاق افتاد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : همه دنیا بداند ایران اسلامی جایی نیست که دشمنان ما بتوانند امنیتش را بر هم بزنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد