گزارش

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس شهرستان صحنه برگزار شد/ زمان و مکان راهپیمایی روز قدس در صحنه مشخص شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299680|17:34 - 1396/03/30
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس شهرستان صحنه برگزار شد/ زمان و مکان راهپیمایی روز قدس در صحنه مشخص شد
پایگاه خبری امروله : جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور معاون فرمانداری ، مسئول شورای هماهنگی و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور معاون فرمانداری ، مسئول شورای هماهنگی  و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار شد.

 

در این جلسه کرمعلی زارعی ضمن تقدیر از جواب دندان شکن سپاه پاسداران به گروه تکفیری داعش عنوان کرد : ام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین، نه گفتن به استکبار جهانی و صهیونیسم نشانه ای از نبوغ و آینده نگری حضرت امام (ره) بود.

 

وی گفت : روز قدس همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند، روز حیات مجدد اسلام است، زیرا که در مقابل دشمن اصلی اسلام ، مسلمان و مردم آزاده جهان بپا می خیزیند.

 

معاون فرمانداری شهرستان صحنه گفت : این راهپیمایی روز حمایت از مظلومین جهان است و از تمامی دستگاه ها انتظار داریم با اطلاع رسانی دقیق و ساماندهی در این راستا، شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

 

راهپمایی روز قدس در شهرستان صحنه از میدان شهید مطهری آغاز می گردد

 

در ادامه قنبرعلی منصوری مسئول شورای هماهنگی شهرستان صحنه تشریح کرد : راهپیمایی روز قدس در شهرستان صحنه روز جمعه، راس ساعت 10 صبح از #میدان_شهید_مطهری به سمت خیابان مولوی می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد : اهمیت روز قدس به جهت تائید بیداری اسلامی در جهان بر کسی پوشیده نیست و این کاری است در جهت حمایت از حرکت جمعی مردم در روز قدس ، که از حضرت امام خمینی(ره) به یادگار مانده است.

 

منصوری بیان کردد: روز قدس متعلق به مردم و اسلام است و از افتخارات ما مسئولین است که در خدمت مردم و برای منافع مردم جهان انجام وظیفه نمائیم و امروزه اهمیت آن نسبت به سالهای گذشته بیداری مردم جهان بر ضد استکبار و صهیونیست است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد