گزارش

جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳در صحنه برگزار شد / حضور 1500 نفر روز در طرح هجرت 3

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299712|19:23 - 1396/04/01
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳در صحنه برگزار شد / حضور 1500 نفر روز در طرح هجرت 3
پایگاه خبری امروله : جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ با هدف بهسازی مدارس در آموزش و پرورش صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ با هدف بهسازی مدارس در آموزش و پرورش صحنه در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی هدف اصلی از اجرای برنامه‌های طرح هجرت3 تقویت روحیه جهادی، خودسازی و تمرین مهارت‌های زندگی و برقراری ارتباط اجتماعی و گروهی است یکی از بهترین برنامه‌ها برای جوانان و نوجوانان در کنار مشارکت در بهسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، فراهم آوردن روحیه‌ی تفکر و اندیشه در چگونگی شناخت خالق هستی و جهان آفرینش است .

 

وی در ادامه با بیان اینکه  دو اردوگاه ویژه خواهران و برادران برای استقرار این عزیزان دایرمی شود تصریح کرد :تمامي شركت كنندگان در اين طرح از بيمه حوادث برخوردار هستند .

 

فرماندهی ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : 1500 نفر روز در این طرح شرکت خواهند کرد.

 

در ادامه رضا محمدی ، مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه از فرماندهی و پرسنل سپاه و بسیج دانش آموزی صحنه  در خصوص همکاری و اجرای برنامه های مشترک با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر می کنم و اعلام امادگی لازم جهت اجرای طرح هجرت3 در مدارس شهرستان را داریم.

 

وی با بیان اینکه دو مدرسه در سطح شهر صحنه دو نوبته می باشد گفت : با اجرای طرح هجرت 3 و رنگ امیزی و نقاشی مدارس ،یکی از مدارس دو شیفته ما یک نوبته می شود.که این خود یک گام بسیار ارزشمند برای این اداره می باشد

 

در پایان هریک از اعضا نکته نظرات خود را در جهت اجرای هرچه مطلوب تر طرح هجرت 3 بیان کردند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد