امام جمعه شهرستان صحنه:

قدس مسئله اول جهان اسلام است / ملت ایران از این به بعد جواب ترقه بازی را با موشک می دهد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299717|14:47 - 1396/04/02
نسخه چاپی
قدس مسئله اول جهان اسلام است / ملت ایران از این به بعد جواب  ترقه بازی را با موشک می دهد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : ایران از نمایش قدرت پدافندی که داشت به قدرت نمایی آفندی روی آورده است ، ما قبلا صبر می کردیم کسی ما را تهدید کند از خودمان دفاع می کردیم ولی از امروز استراتژی دفاعی ملت ایران به این صورت تغییر پیدا کرده که جواب ترقه بازی را با موشک می دهیم.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : مسلمانان جهان باید توجه داشته باشند که مسئله قدس همان جوری که امام راحل فرمود و مقام معظم رهبری تاکید می کنند مسئله اول جهان اسلام است.

 

وی با بیان اینکه مسئله قدس از این جهت مهم است که این موضوع فقط مربوط به مردم فلسطین نیست بلکه مربوط به همه مسلمانان می باشد تصریح کرد : یکی از دلایلی که سپاه پاسداران منطقه دیرالذور را موشک باران کرد این بود که پس از تضعیف این گروهک تروریستی در سوریه ، داعشی ها برای استقرار محل خود میخواستند از این منطقه استفاده کنند چرا که تفکر مردم دیرالذور با آنها هم سانی داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین زارعی خاطر نشان کرد : مسئله توان موشکی کشور ما محصول زحمات عزیزانی مثل شهید تهرانی مقدم است که بعد از جنگ این صنعت دائما توسعه یافت و امروز به فضل خداوند متعال ما موشک های متنوعی داریم ، موشک بالستیک سجیل با برد 2 هزار کیلومتر  که دارای سوخت دو مرحله ای جامد است و به دلیل قابلیت های خاص دیگر غیر قابل انهدام است .

 

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه موشک های دوربرد جمهوری اسلامی ایران به راحتی می توانند قلب اسرائیل را هدف قرار دهند گفت : حمله موشکی که سپاه انجام داد از لحاظ اجرایی بسیار پیچیده بود و دارای ریسک بالا بود چرا که 6 موشک به هدف شلیک شد .

 

وی تشریح کرد : ایران از نمایش قدرت پدافندی که داشت به قدرت نمایی آفندی روی آورده است ، ما قبلا صبر می کردیم کسی ما را تهدید کند از خودمان دفاع می کردیم ولی از امروز استراتژی دفاعی ملت ایران به این صورت تغییر پیدا کرده که جواب ترقه بازی را با موشک می دهیم.

 

دکتر زارعی بیان کرد : پس از پرتاب موشک ها ، پهپاد های اطلاعاتی سپاه همزمان بر آسمان دیرالذور به پرواز درآمدند تا بتوانند لحظه بخورد با مواضع داعش را ثبت کنند . بعضی ها که دستشان از دنیا کوتاه شد می گفتند دنیای فردا دنیای موشک نیست ، دنیای گفتگو است الان باید ببینیم چه چیزی باعث اقتدار کشور شده است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه یادآور شد : برخی ها می گفتند چرا روی موشک هایتان نوشته بودید اسرائیل باید از چهره روزگار محو شود این چه کار زشتی بود انجام دادید ، خوب اقایی که این حرف را زدی بیا و ببین و چه چیزی امنیت را برای کشور ایجاد کرده است اگر این اقتدار نباشد تکفیری ها در تهران و کرمانشاه و ... جنگ خیابانی راه می انداختند .

 

وی تشریح کرد : آن آدم کم فهم به عنوان سخنرانی ستاد گفت دفاع از حرم فقط با موشک نیست ، خوب اگر شهدای حرم ما آنجا دفاع نمی کردند الان ما چه سرنوشتی داشتیم ؟کسی که دلبستگی به غربی ها دارد موضع گیری سیاسی اش هم اینگونه خواهد بود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : ماهر چه اقتدار نظامی خود را بالا ببریم امنیت کشور خود را بالا برده ایم ، دشمنان ما به دنبال بزرگ نمایی مسئله های بچگانه ای همچون برگزاری کنسرت هستند ، آیا مسئله کنونی کشور ما مسئله کنسرت است؟ مردم ما باید بدانند کنسرت یه کالای لوکس فرهنگی است که همه  خانواده های ما توان استفاده از آن را ندارند.

 

وی بیان کرد : دشمنان ما به دنبال مهم جلوه دادن حصر سران فتنه هستند ، این افراد امنیت کشور را برهم زدند و ابراز پشیمانی هم ندارند ، شما چکاره هستید که دنبال رفع حصر سران فتنه هستید؟

 

حجت الاسلام زارعی گفت : ملت از تمام بچه های هوا فضای سپاه پاسداران قدر دانی می کنند که این هدیه را در ماه مبارک رمضان به آنها داده اند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد