طی مراسمی؛

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه تودیع و معارفه شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299827|17:47 - 1396/04/11
نسخه چاپی
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه تودیع و معارفه شد
پایگاه خبری امروله : با حضور معاون مالی پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صحنه مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان تودیع و معارفه شد.

به گزارشامروله، با حضور معاون مالی پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صحنه  مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان تودیع و معارفه شد.

 

در این مراسم رضا محمدی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه ضمن تشکر و قدرانی معاونین خود ، کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش به برخی از اهم اقدامات انجام شده در طول مدیریتش در این اداره اشاره کرد و اظهار داشت : آموزش و پرورش رکن اصلی جامعه است.

 

وی در پایان از همه همکاران فرهنگی خواست که آقای خزایی را در انجام خدمت و ترويج فرهنگ ، تعليم و تربيت در اين شهرستان یاری نمایند.

 

در ادامه محسنی نسب معاون مالی پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن تشکر از تلاش های رضا محمدی  مدیر پیشین آموزش و پرورش برای اکبر خزایی مدیر جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد .

 

اکبر خزایی مدیر جدید آموزش و پرورش صحنه کفت : از همه ظرفیت و استعدادها منطقه به نحو احسن استفاده خواهم کرد و هر مستعدی که در هر زمینه ای برنامه ای جهت ارتقاء برنامه های فرهنگی و پرورشی داشته باشد استقبال و استفاده خواهیم کرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد