فرمانده حوزه فاطمه الزهراء(س) سپاه صحنه:

حجاب زن را به مقام والای اجتماعی می رساند

سرویس: شهرستانکد خبر: 299980|18:01 - 1396/04/20
نسخه چاپی
حجاب زن را به مقام والای اجتماعی می رساند
پایگاه خبری امروله : فرمانده حوزه فاطمه الزهراء(س) سپاه صحنه گفت : در مسأله حجاب و عفاف باید به صورت فعال و گسترده تر عمل شود تا شاهد شکوفایی بیش از پیش حجاب و عفاف در سطح جامعه باشیم.

شکوفه حسن آبادی در گفتگو باامروله، با بیان این که یکی از ضروریات دین مبین اسلام مسأله حجاب و عفاف است، اظهار داشت: رعایت حجاب و عفاف از سوی زنان و مردان به روشنی در آیات و روایات قرآن کریم آمده است که با مراجعه به این کتاب آسمانی می توان از این آموزه ها کمال بهره و استفاده را برد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که، حجاب زن را به مقام والای اجتماعی می رساند، تصریح کرد : در مسأله حجاب و عفاف باید به صورت فعال و گسترده تر عمل شود تا شاهد شکوفایی بیش از پیش حجاب و عفاف در سطح جامعه باشیم.

 

حسن آبادی با بیان اینکه حجاب و عفاف از مقوله هایی است که به زن ارزش می دهد خاطر نشان کرد : رابطه حجاب با عفاف و امنیت روانی جامعه رابطه‌ای عمیقی دارند.

 

 

فرمانده حوزه فاطمه الزهراء(س) سپاه شهرستان صحنه گفت : یکی از دستوراتی که در قرآن کریم به ویژه در مورد بانوان مورد تأکید قرار گرفته است، دستور به حفظ حیا و حجاب است.

 

وی با مثبت دانستن نقش والدین در ارزش‌گذاری فرهنگ حجاب، اظهار داشت: اگر پوشش با فرهنگ غربی برای کودک انتخاب شود، فرزند همان را برای خود ارزش‌گذاری می‌کند

 

حسن آبادی گفت :اگر به فرزند تفهیم شود که ارزش، به داشتن حجاب است، او هم حجاب را ارزش‌گذاری می‌کند و در این راستا علاوه بر محیط خانواده، در مدارس نیز این تربیت تولید و استمرار می‌یابد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد