مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد:

گاز رسانی به ۶۳۰ روستای استان کرمانشاه/محاسبه پلکانی گاز بها

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300005|12:02 - 1396/04/24
نسخه چاپی
گاز رسانی به ۶۳۰ روستای استان کرمانشاه/محاسبه پلکانی گاز بها
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از در دست اقدام بودن عملیات گازرسانی به ۶۳۰ روستای استان خبر داد و گفت: هم‌چنین عملیات گاز رسانی به ۵۰۰ روستا در مرحله پیمان‌سپاری است.

به گزارشامروله، شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سیروس شهبازی از گاز رسانی به ۶۳۰ روستای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه در دست اجرا است.

وی افزود: هم‌اکنون  ۹۹ درصد جمعیت شهری در قالب ۲۵ شهر و ۵۳ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب ۷۶۵ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سیاست‌های شرکت گاز استان کرمانشاه در این است که در یک برنامه سه ساله تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

گاز رسانی به ۵۰۰ روستا در قالب مصوبات رهبری

وی از گازرسانی به ۵۰۰ روستا در قالب مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مصوبات مذکور در حوزه گاز از پیشرفت ۹۲ درصدی برخوردار است

شهبازی اشاره‌ای نیز به مطالبات شرکت گاز استان از مشترکین داشت و گفت: در مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب داریم که از این میزان ۱۱۰ میلیارد تومام مربوط به صنایع و ۷۰ میلیارد تومان مزربوط به مشترکان تجاری، اداری و خانگی است.

گاز بها پلکانی محاسبه می‌شود

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از یارنه‌های پرداختی به مردم از محل درآمدهای این شرکت تامین می‌شود خواستار پرداخت به موقع بهای گاز مصرفی از سوی مشترکان شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه گاز بها پلکانی محاسبه می‌شود، اشاره‌ای نیز به قیمت‌های گاز با توجه به میزان مصرف داشت و گفت: در فصول گرم سال بهای مصرف هر متر مکعب گاز تا سقف ۸۵ متر مکعب ۴۵ تومان و تا سقف ۹۵ متر مکعب ۱۳۱ تومان است.

وی افزود: همچنین بهای مصرف گاز در فصول سرد به ازای هر متر مکعب تا سقف ۲۵۰ متر مکعب ۴۱ تومان و تا سقف ۳۵۰ متر مکعب به ازای هر متر مکعب ۹۶ تومان محاسبه می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد