فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

شهدا بهترین الگو برای جوانان کشور هستند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 300019|12:07 - 1396/04/25
نسخه چاپی
شهدا بهترین الگو برای جوانان کشور هستند
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : بعضی افراد در شبکه‌های ماهواره‌ای دنبال الگو می‌گردند، آنها بدانند که بهترین الگوی معنوی در جامعه اسلامی از لحاظ غیرت، تعصب، شجاعت و پاکدامنی شهدا‌ هستند.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در یادواره شهید الهیاری عنوان کرد : شهدا بزرگترین میراث ما هستند که ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

 

وی شهدا‌ را بهترین الگوی معنوی برای جامعه معرفی کرد و تصریح کرد: بعضی افراد در شبکه‌های ماهواره‌ای دنبال الگو می‌گردند، آنها بدانند که بهترین الگوی معنوی در جامعه اسلامی از لحاظ غیرت، تعصب، شجاعت و پاکدامنی شهدا‌ هستند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : اگر امروز یک دین سالم در دست ماست به‌خاطر خون شهیدانی است که هزاران سال از این دین حفاظت کردند تا به دست ما رسیده‌ و امروز وظیفه ما حفظ این دین و انقلاب و حفظ مسیری است که ولایت برای ما تعیین کرده است است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : برکات جنگ و دفاع مقدس را الان در دیگر کشورهای اسلامی شاهد هستیم، رشادت امروز رزمندگان اسلام در سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی برگرفته از فرهنگ شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد