با رای موافق نمایندگان صورت گرفت؛

بررسی فوری طرح تغییر مهلت جذب اعتبارات عمرانی

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 300025|13:35 - 1396/04/25
نسخه چاپی
بررسی فوری طرح تغییر مهلت جذب اعتبارات عمرانی
پایگاه خبری امروله ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه های عمرانی را به تصویب رساندند.

به گزارشامروله، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه های عمرانی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در دفاع از فوریت این طرح گفت: پایان تیرماه، پایان سال مالی دولت است. فرجه ­ای بدهیم تا فرمانداری ها و بخشداری ها در استان ها بتوانند از اعتبارات موجود استفاده کرده و پروژه های عمرانی را به پایان برسانند.

موافقان این دو فوریت معتقد بودند بودجه سال ۹۵ کشور دیر ابلاغ شده است لذا فرصت کافی برای جذب آن وجود نداشته و باعث برگشت منابع به خزانه شده است لذا به جهت تکمیل پروژه ها و جلوگیری از آسیب به پروژه های محدود عمرانی خواستار بررسی فوری طرح تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه های عمرانی سال ۱۳۹۵ بودند.

در نهایت نمایندگان با ۱۸۴ رأی موافق، ۲۶ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۹ نماینده حاضر در مجلس با دو فوریت این طرح موافقت کردند.

لاریجانی پس از تصویب این دو فوریت اظهار داشت: این طرح به کمیسیون ارجاع شود تا در روزهای آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.

در صورت تصویب نهایی این طرح سال مالی پروژه های عمرانی بودجه سال ۹۵ کل کشور از پایان تیر ماه به پایان شهریور ماه ۱۳۹۶ تغییر می یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد