گزارش خبری

جلسه شوراهای انجمن خوشنویسان استان کرمانشاه در صحنه برگزار شد + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 300040|01:27 - 1396/04/26
نسخه چاپی
جلسه شوراهای انجمن خوشنویسان استان کرمانشاه در صحنه برگزار شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : جلسه شوراهای انجمن خوشنویسان استان کرمانشاه با حضور فعالان این عرصه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه شوراهای انجمن خوشنویسان استان کرمانشاه با حضور فعالان این عرصه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد.

 

مراد زندی پیام مدیر انجمن خوشنویسان شهرستان صحنه ضمن خوش امدگویی به میهمانان ، پیرامون فعالیتهای انجمن ومشکلات وکمبودها وهمچنین راهکارهای توسعه وپیشبرد اهداف انجمن نکاتی را ارائه کرد و درخواستهایی را اعلام داشت

 

 .سپس استاد جواری مدیر انجمنهای استان کرمانشاه نیر نکاتی راجع به سابقه انجمن شهرستان صحنه و هنرمندان فعال این شهرستان وضمن تائید درخواستهای زندی پیام وتقدیر از فرماندار تاکید بر همکاری فرماندار و دیگر ادارات مرتبط با انجمن این شهرستان خواستارشد.

 

در ادامه فرماندار صحنه نیز ضمن خوش امد به هنرمندان و با درایت و اشراف برمقوله فرهنگ وهنر و اشاره به جایگاه هنر وهنرمندوتاثیر فرهنگ وهنر بر افراد جامعه واشاره براینکه فرمانداری صحنه اماده همکاری ومساعدت به انجمن در زمینه های اجرای نمایشگاه در محل مشخص وتاکید به اداره ارشاد مبنی بر تلاش برای ترمیم قسمتی از سالن فجر بالاجوب بعنوان دفتر و محل نمایشگاه  انجمن خوشنویسان صحنه قول مساعدت راداد ویاداور شدکه درب فرمانداری بروی هنرمندان باز است.

 

شهریار عباس آبادی ادامه داد: یکی از مؤلفه ها برای فعالیت های اقتصادی مناسب و دریافت سرمایه و البته ایجاد بازار فروش برای تولیدات داخلی در خارج از کشور و رونق صادرات خارجی، تعامل با جهان است؛ تعاملی سازنده که کشور را به هدف اصلی خود که همان رونق اقتصادی است سوق می دهد.

 

فرماندار شهرستان اظهار داشت: ارتباط با دنیا جزء لاینفک هر حکومت برای ماندن در صحنه برای رشد و توسعه چه از نظر اقتصادی و چه از نظر اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و عرصه های مختلف جهان که رو به توسعه و پیشرفت است و به هیچ عنوان نمی توان از این مساله چشم پوشی کرد.

 

اگر کشوری نتواند در این بستر رو به جلو جایگاهی برای خود پیدا کند، از جرگه‌ی فعالیت های مختلف و به طور خاص از میدان فعالیت های اقتصادی خارج شده و تبدیل به یک کشور صرفا مصرف کننده خواهد شد و دیری نمی پاید که سیل تولیدات نامرغوب خارجی به این کشور سرازیر شده و سرانجام زمینه ورشکستگی اقتصادی آن کشور را رقم خواهد زد.

 

 

در پایان این جلسه شرکت کنندگان بصرف نهار واستراحت و بازدید ازمناطق دیدنی راهی دربند زیبای صحنه شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد