گزارش

جلسه ستاد سوخت زمستانی بخشداری مرکزی صحنه برگزار شد + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 300541|18:44 - 1396/05/29
نسخه چاپی
جلسه ستاد سوخت زمستانی بخشداری مرکزی صحنه برگزار شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : جلسه ستاد سوخت زمستانی بخشداری مرکزی صحنه با حضور نماینده شرکت ملی پخش نفت استان کرمانشاه ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صحنه در محل دفتر بخشداری برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه ستاد سوخت زمستانی بخشداری مرکزی صحنه با حضور نماینده شرکت ملی پخش نفت استان کرمانشاه ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صحنه در محل دفتر بخشداری برگزار شد.

 

در این جلسه حسن امامی عنوان کرد : برگزاری جلسه ستاد سوخت باعث می شود نقاط قوت و ضعف وضعیت موجود شناسایی و مشکلات احتمالی بررسی گردد و دستگاه ها با آمادگی کامل در ارائه خدمت به استقبال زمستان بروند.

 

وی ادامه داد : با توجه به اینکه شهرستان صحنه در یک منطقه کوهستانی قرار دارد و برخی از بخش های آن  مانند بخش خدابنده لو در منطقه سرد سیر می باشد نیاز است توجه ویژه ای به این منطقه گردد.

 

بخشدار مرکزی صحنه گفت : 36 روستای بخش مرکزی صحنه از نعمت گاز برخوردار نیستند که همین امر مسئولیت ادارات را سنگین تر کرده است چرا که باید طور عمل شود که اهالی آن مشکل سوخت نداشته باشند.

 

 

امامی با بیان اینکه سهمیه گازوئیل تراکتور های روستا ها نیز مورد توجه بخشداری می باشد تصریح کرد : امسال در هفته دولت 4 روستای بخش مرکزی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 

 

مهربان نماینده شرکت ملی پخش نفت استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت : تمام خانوار های روستا ها باید در سامانه مخصوص به خود برای دریافت سهمیه سوخت ثبت نام کنند و در غیر این صورت به آنان سوخت تعلق نمی گیرد.

 

وی ادامه داد : علاوه بر روستا ها ، برای تامین سوخت پاسگاه های انتظامی شهرستان محدودیتی نداریم و در صورت ارائه درخواست به آنان سوخت لازم تزریق می شود.

 

 

 

نماینده شرکت ملی پخش نفت استان کرمانشاه در پایان گفت : یکی از مشکلات پیش روی برای ثبت خانوار ها در سامانه نبود کد پستی برای هر خانه است چرا که برای هر روستا یک کدپستی واحد در نظر گرفته شده ولی در تلاش هستیم این مشکل را برطرف نماییم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد