رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه خبرداد

برنامه‌ریزی اجرای 10 گفتمان دینی با موضوع ازدواج آسان در شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 300564|17:40 - 1396/05/31
نسخه چاپی
برنامه‌ریزی اجرای 10 گفتمان دینی با موضوع ازدواج آسان در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت :همزمان با فرا رسیدن روز ملی ازدواج 10گفتمان دینی با موضوع ازدواج آسان در شهرستان صحنه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیف الله سبزی در گفتگو باامروله، در آستانه فرا رسیدن روز ملی ازدواج که به مناسبت سالروز ازدواج مبارک امام علی(ع) با حضرت فاطمه(س) در تقویم جمهوری اسلامی به‌عنوان روز ملی ازدواج نام‌گذاری شده است،گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن روز ملی ازدواج و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان 10گفتمان دینی با موضوع ازدواج آسان از 1 تا 5 شهریور جاری در شهرهای صحنه،میانراهان و مراکز دهستان‌های هفتگانه بخش‌های مرکزی و دینور به همت روحانیون مستقر و کارشناسان مذهبی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به راهکارهای ازدواج آسان، مخارج غیرمتعارف، چشم هم چشمی و مهریه سنگین به‌ ویژه سکه را از عوامل محقق نشدن ازدواج آسان برای جوانان برشمرد که مغایر شرع مقدس اسلام است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه  در پایان افزود: همین مهریه سنگین موجب شده تا خیلی از جوانان در موقع عقد و نکاح دائمی از روی احساسات زودگذر تصمیم بگیرند و در آینده دچار بحران شوند،لذا در گفتمان‌های دینی، زندگی با سبک اسلامی و ایرانی از منظر اسلام برای مخاطبین تبیین می‌شود تا از چشم هم چشمی و رواج مهریه سنگین در ازدواج جلوگیری شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد