سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه خبرداد:

ایجاد کارگروه خادمیاران نوجوان در استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300568|18:07 - 1396/05/31
نسخه چاپی
ایجاد کارگروه خادمیاران نوجوان در استان کرمانشاه
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه، از ایجاد کارگروه خادمیاران نوجوان در استان خبر داد و گفت: با استفاده از این ظرفیت جهت خدمت به امام رضا(ع) گام برداریم.

به گزارشامروله،  علی صفدری مسئول اتحادیه استان با سرپرست دفتر نمایندگی استان قدس رضوی در استان کرمانشاه در خصوص اجرای برنامه ها در حوزه دانش آموزی دیدار و گفتگو کرد.

حسن موحد  سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان اظهار داشت : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از ظرفیت بسیار بالای  در حوزه دانش آموزی برخودار است و برنامه هایی را باید درحوزه جوان و نوجوان توسط کارگروه مشورتی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان  و دفتر نمایندگی در استان طراحی و تدوین کرد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود:‌ با ایجاد کارگروه خادمیاران نوجوان در بخش های مختلف از این ظرفیت جهت خدمت به امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گام برداریم.

موحد گفت: هشت کارگروه جهادی در بخشهای فرهنگی، وقف، اطعام، بهداشت، کارآفرینی و اشتغال و خواهران رضوی در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تشکیل شده و هرکدام از این کارگروه‌ها به وظایف خود می‌پردازند.

علی صفدری  نیز در این جلسه هرگونه فعالیت در مسیر خدمت به امام رضا(ع) را یک توفیق و سعادت بیان کرد و افزود: هر فردی که در این مسیر فعالیت دارد بدون شک نام وی در این کار عظیم ثبت خواهد شد و هرگونه خدمت و انتسابی به حضرت رضا(ع) یک سعادت است که امیدواریم با برقراری تعاملات حوزه دانش اموزی با استان قدس فعالیت های تاثیر گزاری انجام شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد