قطعی مکرر آب به کرمانشاه هم رسید

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300569|18:08 - 1396/05/31
نسخه چاپی
قطعی مکرر آب به کرمانشاه هم رسید
در برخی از محلات شهرستان کرمانشاه نظیر خیابان سید جمال الدین اسد آبادی قطعی های مکرر آب دیده می شود.

به گزارشامروله،  به نقل ازپاک پرس، در حالی که مسئولین آبفا، حاضر به پذیرش وجود مشکلات کم آبی و قطعی آب نیستند مردم منطقه سید جمال الدین اسدآبادی شهر کرمانشاه از قطعی های مکرر آب رنج می برند.

این خیابان دارای بافتی فرسوده و قدیمی است اما به واقع نباید چنین موردی سبب رنج بردن مردم شود بنابراین انتظار می رود که مسئولین امر به جای سر پوش گذاردن بر قطعی های مکرر آب به دنبال رفع مشکل باشند.

به اذعان اهالی این خیابان، از ابتدای تابستان تاکنون هر روز چندین ساعت دچار قطعی آب می شوند و همین امر سبب اختلال در زندگی آنان شده است.

تابستان بی آبی را گذراندیم

یکی از اهالی خیابان سید جمال الدین اسدآبادی گفت: در طول تابستان شاهد قطعی های مکرر آب بودیم.

ب. محمدی در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: هر روز از صبح تا دم غروب آب محله ما قطع می شود و مسئولین نیز پاسخگو نیستند.

وی افزود: انتظار می رود اگر کمبود آب وجود دارد جیره بندی آب به طور دوره ای در محلات انجام شود نه اینکه مردم یک محله به تنهایی بار بی آبی را به دوش بکشند.

زندگی مردم مختل شده

یکی دیگر از ساکنین این خیابان، قطعی های مکرر آب را سبب ایجاد اختلال در زندگی مردم دانست.

ن. اکبری نیز در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: زنان خانه دار بیش از دیگران از قطعی آب رنجیده می شود زیرا کارهای روزمره شان دچار اختلال می شود.

وی افزود: به واقع نباید چنین مساله ای در مناطق محروم نهادینه شود زیرا از عدالت به دور است.

قطعی آب در خیابان سید جمال الدین مقطعی و به دلیل شکستگی است

مدیر روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه گفت: قطعی آب در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی مقطعی و به دلیل شکستگی لوله بوده است.

مرادی در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: در برخی از مناطق به دلیل کمبودذخایر آبی از ساعت 12 شب تا حوالی سه و چهار صبح، مخازن آب بسته می شود تا مردم طی روز با مشکل آب مواجه نشوند.

وی افزود: خیابان سید جمال الدین اسدآبادی دارای بافتی فرسوده است که حداقل در طول یک هفته یک الی دو بار دچار شکستگی لوله می شود که نیازمند حفاری مسیر است.