فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

دوران دفاع مقدس یکی از برجسته ترین دوران تاریخ کشورمان است

سرویس: شهرستانکد خبر: 300578|18:21 - 1396/05/31
نسخه چاپی
دوران دفاع مقدس یکی از برجسته ترین دوران تاریخ کشورمان است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: شهدا با اهداء جان خود این انقلاب را به ما سپردند بنابراین همه ما علاوه بر قدر شناسی باید به خوبی از دستاوردهای این عزیزان نگهداری کنیم تا به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

 سرهنگ عزت اله عظیمی ” در حاشیه برگزاری مراسم خاک سپاری دو شهید گمنام بخش دینور در گفتگو باامروله، ضمن بیان ویژگی های بارز شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا با همه وجود، جان و مال و سرمایه خود را مانند حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کف اخلاص گذاشتند و در برابر همه مشکلات و سختی ها ایستادگی کردند.

 

وی ادامه داد: شهدا با اهداء جان خود این انقلاب را به ما سپردند بنابراین همه ما علاوه بر قدر شناسی باید به خوبی از دستاوردهای این عزیزان نگهداری کنیم تا به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

 

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یکی از برجسته ترین دوران تاریخ کشورمان است تشریح کرد:  اگر دوران دفاع مقدس و رهبری های پیامبر گونه امام راحل نبود امکان داشت مسیر انقلاب ما تغییر پیدا می کرد همانطور که ما می بینیم انقلاب هایی که در منطقه ایجاد شد الان در چه وضعیتی هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: بعد از ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی سکان کشور به دست مقام معظم رهبری سپرده شد و ایشان تا کنون کشور را از فراز و نشیب های گوناگونی گذرانده اند.

 

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی با بیان اینکه حضور در برنامه شهدا به ما می آموزد که باید ادامه دهنده راه خون شهدا باشیم تصریح کرد:  شهدا به ما هیچ احتیاجی ندارند و در واقع این ما هستیم که به شفاعت آنان نیاز داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد