امروله گزارش می دهد

پروژه 4 میلیاردی شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه در حال نابودی است + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 300996|09:15 - 1396/06/25
نسخه چاپی
پروژه 4 میلیاردی شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه در حال نابودی است + تصویر
پایگاه خبری امروله : پروژه های عمرانی بسیاری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه به صورت رها شده وجود دارد که نمونه از آن را می توان به پرژه راه حاشیه دربند نام برد.

به گزارشامروله، پروژه های عمرانی بسیاری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه به صورت رها شده وجود دارد که نمونه از آن را می توان به پرژه راه حاشیه دربند نام برد.

 

طرح ساخت این راه توسط شورای اسلامی دور سوم در دستورکار قرار گرفت و با هماهنگی که با شهرداری صحنه انجام گرفت حدود 2 میلیارد ریال از استان تامین اعتبار شد و برای بهره برداری سریعتر از این طرح خود شهرداری نیز 2 میلیارد ریال دیگر نیز به عنوان کمک هزینه به این طرح اختصاص داد.

 

این طرح که قرار بود برای مسیر پیاده روی به سمت سراب دربند انجام گیرد هم اکنون با پیشرفت 60 درصدی به حال خود راها شده ودر حال نابودی است.

 

برای این مکان ایستگاه استراحت ، وسایل ورزشی ، مکان های تفریحی ، رفاهی و...برنامه های متنوعی برای ساماندهی این طرح در نظر گرفته شده بود که با شرایط موجود باید این پروژه را تعطیل یا از نو بازسازی شود.

 

مطالبه مردم شهرستان صحنه از مجموعه شورا و شهرداری به عنوان نمایندگان خود این است که هر چه سریعتر پروژه های رها شده را تکمیل و طرح ها و ایده های دوران تبلیغات انتخابات خود را اجرایی نمایند.