رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه خبرداد

ضرورت تبیین اقتصاد مقاومتی در سخنرانی‌های مبلغین ماه محرم

سرویس: شهرستانکد خبر: 301095|12:25 - 1396/06/29
نسخه چاپی
ضرورت تبیین اقتصاد مقاومتی در سخنرانی‌های مبلغین ماه محرم
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت :روحانیون و مبلغین در سخنرانی‌ها و منابر خود سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه 29 شهریور ماه درنشستی با روحانیون این شهرستان، اظهار داشت:روحانیون و مبلغین در سخنرانی‌ها و منابر خود سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نقش با اهمیت روحانیون در این زمینه، ابرازداشت: اجرای سیاست‌های راهبردی در راستای اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای عملی برای آحاد مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان وظیفه خطیر روحانیون در این مقطع زمانی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در ادامه ارتباط و تعامل مبلغین با اقشار مختلف مردم به‌ ویژه اقشار تاثیرگذار را در جهت تببین و اجرای راهکارهای اقتصاد مقاومتی در سخنرانی‌ها مورد توجه داد.

 

حجت‌الاسلام سبزی بیان داشت: حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی، اصلاح الگوی مصرف، نقش جوانان در تحقق اقتصاد مقاومتی و مباحث دیگر می‌تواند در منابر روحانیون ومبلغین شهرستان مطرح گردد.