امروز

مراسم جشن شکوفه ها در مدارس منطقه دینور برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301096|12:32 - 1396/06/29
نسخه چاپی
 مراسم جشن شکوفه ها در مدارس منطقه دینور برگزار شد
پایگاه خبری امروله : مراسم جشن شکوفه ها در مدارس منطقه دینوربرگزار ، و این مراسم به صورت نمادین در دبستان روستای طاهر آباد اجراء گردید .

به گزارشامروله،  مراسم جشن شکوفه ها در مدارس منطقه دینوربرگزار ، و این مراسم به صورت نمادین در دبستان روستای طاهر آباد اجراء گردید .

 

 در این روز کلاس اولی‌های این بخش امروز با شور و شوق وصف‌نشدنی، ورود به مدرسه را جشن گرفتند.

 

معاونت اداره آموزش و پرورش بخش دینورضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، اظهار کرد:  امروز با همدلی و همکاری سه عنصر دانش‌آموز، خانواده و مدرسه، اتحادی بر اساس دانایی، توانایی و هدایت شکل می‌گیرد.

 

مظفر پورفرید با تأکید براین نکته که اگر سرمایه‌های انسانی را در مدارس به‌خوبی پرورش دهیم، رسیدن کشور به پیشرفت و اقتدار هموار خواهد شد گفت:  ایران آباد نیازمند آن است که خانه و مدرسه باهم در پرورش دانش آموزان مشارکت کنند و در این مسیر ، خانواده‌ها باید پشتوانه اولیا مدرسه باشند.

 

 وی ، گام‌های استوار و بلند دانش آموزان امروز برای رسیدن به موفقیت و پیروزی را نیازمند نظارت و همراهی خانواده به‌ویژه مادران دانش آموزان دانست و تصریح کرد: در آیین جشن شکوفه‌ها، کلاس اولی‌ها ضمن آشنایی با محیط مدرسه با معلمان و مدیران مدرسه در فضایی شاد و مفرح آشنا می‌شوند.