قهرمان بوکس آسیا:

توسل به امام حسین (ع) باعث پیروزی من در بسیاری از مسابقات شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301103|11:33 - 1396/06/30
نسخه چاپی
توسل به امام حسین (ع) باعث پیروزی من در بسیاری از مسابقات شد
پایگاه خبری امروله ، قهرمان سبک وزن بوکس آسیا گفت: توسل به حضرت امام حسین (ع) در بسیاری از مسابقات باعث پیروزی من مقابل رقبای قدرتمندی شده است.

به گزارشامروله، فروتن گل آرا در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: خود من بارها از لطف و عنایت امام حسین (ع) و سایر ائمه اطهار بهره مند شده ام.

وی افزود: هر بار که مسابقه مهمی در پیش داشتم به یکی از ائمه اطهار توسل می جستم و خداراشکر در اکثر موارد نیز توانستم حاجتم را بگیرم.

گل آرا ادامه داد: در یکی از دوره های رقابت های قهرمانی آسیا و در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز باید با حریفی از ازبکستان مبارزه می کردم که حریف بسیار سختی هم بود.

ملی پوش سابق بوکس ایران خاطرنشان کرد: پیش از آنکه داور سوت آغاز مسابقه را به ثمر برساند ناگهان نام امام حسین (ع) به ذهنم خطور کرد و به حضرتشان توسل جستم.

وی یادآور شد: بردن نام امام حسین (ع) و مددجستن از ایشان آنچنان توانی به من داد که توانستم آن مسابقه سخت را پیروز و مدال برنز کسب کنم، مسابقه که در ابتدا شانس کمی برای پیروزی خودم قائل بودم.

گل آرا در پایان گفت: از این اتفاقات در دوران ورزشی ورزشکاران زیاد رخ می دهد، مطمئنا توسل به ائمه اطهار می تواند گره از هرکار غیرممکنی بگشاید.